آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

طراحی و معماری ویژه کودکان 

آموزش عکاسی مد، طبیعت، تبلیغاتی، پرتره، لنداسکیپ، خیابانی، مستند، فتوژورنالیسم، مینیمال، فرمالیست، کانسپت، آبستره و ...

یک نمونه آموزش عکاسی ساخت تصاویر پانورامای قطبی 360 درجه را برای نمونه در این مطلب دنبال میکنیم، برای تماشای تمام مطالب آموزش عکاسی به سایت دانشگاه مجازی هنر مراجعه فرمایید : http://artcollege.ir

احتمالا عکس هایی را دیده اید که اشکال عجیب و دارای هندسه متفاوتی نسبت به عکس های معمولی هستند، در این مطلب تکنیکی ارائه خواهد شد که در آن با استفاده از افکت های فتوشاپ، عکس های ۳۶۰ درجه ایجاد خواهیم کرد که به اصطلاح به آن ها پانورامای قطبی (polar panoramas) میگوییم.

معمولا برای تماشای تصاویر پانورامای قطبی به مرورگر وب و پلاگین های خاص (به عنوان محیط های مجازی) نیاز است، اما همچنین می توان با استفاده از فیلتر Polar Coordinates در فتوشاپ، تصاویر ۳۶۰ درجه دو بعدی ایجاد کرد که در آن ها لبه های عکس ها به هم متصل می شوند تا یک دایره بسته ایجاد شود.

جای تعجب است که انجام این کار بسیار آسان است و اگر در گرفتن عکس های موردنیاز دقت به خرج دهید، حتی قسمت های اتصال (join) عکس ها را نیز مشاهده نخواهید کرد! ساخت پانورامای قطبی بیشتر یک تکنیک نرم افزاری است، اما توصیه می شود در وهله اول در گرفتن عکس هایی مناسب تلاش کنید، به این دلیل که هرچه عکس های خام اولیه بهتر باشند، تصویر نهایی ۳۶۰ درجه تمیزتر خواهد بود و نیاز به کار کمتری خواهد داشت. که لازمه این کار یافتن مکان مناسب و استفاده از سه پایه است.

برای خواندن ادامه مطلب از طریق یکی از لینک های زیر اقدام بفرمایید :

منبع : آموزش عکاسیخرید دوربین عکاسیعکاسی - عکاسی حرفه ای

 



:: برچسب‌ها: آموزش عکاسی طبیعت , عکاسی از شب یلدا , عکاسان ایرانی در خارج , عکاسی حرفه ای در تهران , آموزش عکاسی نجومی , خرید دوربین عکاسی , عکاسی مد و فشن ,
:: بازديد از اين مطلب : 957
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

ازدواج موفق با دوهمدل 

سایت همسریابی

هر راه ارتباطی که موجب آشنایی دو فرد شود میتواند شروعی برای آشنایی جهت ازدواج نیز باشد و هر انتخابی اگر آگاهانه و از روی شناخت صحیح و دقیق از خود و طرف مقابل ، خانواده خود و خانواده طرف مقابل ، شرایط پیرامون خود و شرایط پیرامون طرف مقابل باشد به احتمال زیاد  زیربنای شروع زندگی موفقی خواهد بود و در غیر اینصورت نمیتوان انتظار زندگی موفقی را از این آشنایی داشت.
بنابراین مهمترین مسئله شناخت صحیح میباشد که باید بصورت دقیق و صحیحی اتفاق بیافتد و بهیچ وجه نباید پنداشت که چون معرف، فردی واقعی است حتماً زندگی موفقی خواهد بود. چه بسیار افرادی که به همان روش سنتی معرفی شده اند  اما چون اصول آشنایی را رعایت نکرده اند متاسفانه پس از شروع زندگی به مشکل برخورده اند و یا چون معرف یک سایت میباشد، حتماً زندگی ، ناموفق خواهد بود و کم نیستند افرادی که معرف آنها سایت های همسریابی بوده اند و چون اصول آشنایی را رعایت کرده اند  خدا رو شکر زندگی موفقی دارند. چرا که معرفی و شناخت دو مقوله کاملاً متفاوت هستند یعنی ابتدا شخص مورد نظر باید معرفی شود و سپس قبل از تصمیم به ازدواج باید در مورد فرد مقابل شناخت پیدا کند.
آشنایی توسط همسریابی دوهمدل نیز از این قاعده مستثنی نیست ، اگر اصول آشنایی در آن رعایت شود و انتخاب آگاهانه ای صورت پذیرد میتواند موجبات شروع زندگی موفقی نیز بشود و در غیر اینصورت شروع زندگی مشکل آفرین خواهد بود.
سایت همسریابی دوهمدل تنها یک واسطه است جهت معرفی اشخاص تنها و آماده ازدواج ، که ابتدایی ترین مرحله ازدواج به شمار میرود، مرحله شناخت و راستی آزمایی ادعاها بر عهده خود شخص میباشد، دقیقاً مثل اینکه شما با فردی در دانشگاه آشنا شده اید و طرف مقابل ادعا میکند که مثلاً مهندس میباشد و یک خانه شخصی دارد و یک برادر دارد و پدر و مادرش در شهرستان زندگی میکنند، آیا تنها به ادعاهای فرد میتوان اطمینان کرد؟ بهیچ وجه !
باید با همکاری خانواده و افراد معتمد خود بصورت دقیق و کامل در مورد ادعاهای فرد مورد نظر تحقیق کرد تا اگر دروغ،کلاهبرداری یا هر مسئله دیگری در کار باشد همان ابتدا مشخص گردد ، اگر پس از این شناخت و مشورت با خانواده خود به تصمیم قطعی در رابطه با ازدواج با فرد رسیدید، قول میدهیم که به امید حق تعالی زندگی موفقی خواهید داشت و اگر تنها با صحبت با فرد مورد نظر که معمولاً کلاهبرداران هم خیلی راحت افراد ساده را میتوانند تحت تاثیر قرار دهند به ادعاهایش اطمینان کردید و به احساس خود نتوانید غلبه کنید و برای تصمیم عجله کنید، نباید منتظر رویدادهای خوشایند باشید

 



:: برچسب‌ها: سایت همسریابی دوهمدم , سایت همسریابی دوهمدل , سایت همسریابی شیدایی ,
:: بازديد از اين مطلب : 913
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

سایت ازدواج
 
وقتی شبکه ارتباطی و اطلاعاتی ما به گستردگی جهان می شود، عمق شناسایی ما در این وسعت عظیم تا چه اندازه کاهش می یابد؟!
 چگونه می توانیم در این پهنه گسترده ؛ به شناسایی عمیق مسئله ای و یا به لایه های پنهان موضوعی فکر کنیم؟!
 چگونه اسیر سطحی نگری و ساده لوحی نشویم؟! خلاصه اینکه در میان این همه افراد که فقط چند خطی از آنها می خوانیم یا چند کلمه ای را می شنویم ؛ چگونه روح و روان ؛ احساس و اندیشه و رفتارشان را بشناسیم و باور کنیم؟!  آنهم در مهمترین انتخاب زندگی یعنی همسر گزینی و ازدواج.- انتخابی که در عالم واقعی هم با مشکل روبروست ؛ پس درعالم مجازی چه باید کرد؟
این مقاله به راه حلهای احتمالی می پردازد که به زعم نویسنده می تواند برای آنهایی که به ازدواج اینترنتی می اندیشند ؛ مفید باشد. برای روشن تر شدن بحث، به موضوع:
کسب اطلاعات از پسران و شناسایی آنها جهت ازدواج  اینترنتی (سایت همسریابی دوهمدل)
می پردازیم در مورد شناسایی دختران و کسب اطلاع از آنها جهت ازدواج ، نیز با کمی تفاوت به همین منوال است. اگر بازدید کنندگان عزیز سئوالی در رابطه با آن داشته باشند ، بنده در یادداشتی دیگر توضیح خواهم داد.
عزیزان مقالات زیادی در وب سایت ازدواج دو همدل وجود دارد که ازتون دعوت میکنم به این سایت سر بزنید
کافیه در گوگل بزنید سایت همسریابی دوهمدل
کسب اطلاعات و شناسایی پسران جهت ازدواج  اینترنتی

سايت ازدواج
 
برای خواندن ادامه مطلب لطفا به سایت همسرگزینی سر بزنید
کافیه در گوگل بزنید سایت همسریابی دوهمدل 



:: برچسب‌ها: سایت ازدواج , سایت همسرگزینی , سایت همسریابی دو همدل ,
:: بازديد از اين مطلب : 1010
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()