آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

برنامه ریزی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان برنامه ریزی کنکور برای شماست. مشاورین مکتبستان برنامه روزانه کنکور را برای شما به صورت اختصاصی مشخص می کنند تا شما بدانید در هر روز چه مقدار تست کنکور بزنید، چه مقدار مطالعه کنید، از چه منابع کنکور مطالعه کنید و … . در مکتبستان همه تلاش می کنند تا شما به رویایتان برسید.

برنامه کنکور مکتبستان، برنامه ای جامع است که همه چی توش درنظر گرفته شده ، برنامه ای که دقیق واسه شخص شما ریخته میشه ، به نحوی که خیلی آسون اجراش کنین و روز به روز پیشرفت خودتون رو حس کنین. یه برنامه منطبق بر ساختار و روحیات و توانایی های شما .

برنامه ریزی کنکور کاملا به صورت شخصی برای شما انجام می شود. برای برنامه ریزی مشاورین مکتبستان با شما صحبت میکنند. همه شرایط شما را بررسی میکنند و سپس یک برنامه درازمدت برای شما تا روز کنکور ترسیم میکنند.

این برنامه به صورت هفتگی تا روز کنکور در اختیار شما قرار میگیرد. در این برنامه دقیقا مشخص شده است که شما در طول هر روز چه درس هایی رو باید بخونین؟ چقدر باید بخونین؟ از چه منابعی باید بخونین؟ چقد تست باید بزنین؟ و ….

مهمترین ویژگی این برنامه این است که کاملا به صورت اختصاصی برای شما است و منطبق بر ویژگی های شخصی شما می باشد و به راحتی می توانید آن را به اجرا در آورید.

برنامه ریزی کنکوربرنامه ریزی کنکور

افزایش تراز آزمون آزمایشی

تیم مشاورین مکتبستان به شما کمک می کنند تا بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کنید. همچنین به شما کمک می کنند بر حسب اینکه در کدام آزمون آزمایشی اعم از قلم چی ، گزینه دو ، گاج و یا غیره تراز خود را با نکاتی که به شما می گویند خیلی سریع افزایش دهید. اغلب دانش‌آموزان به امید درصد بیش‌تر و تراز بهتر در آزمون‌های بعدی جمعه سر جلسه‌ی آزمون حاضر می‌شوند. برای افزایش تراز روش‌ها و راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که گاهی به دلیل سادگی، به چشم نمی‌آید. مشاورین مکتبستان این نکات را به شما می گویند. همه‌ی دانش‌آموزان برای بالا بردن تراز، ساعت مطالعه را افزایش می‌دهند و در جلسه‌ی آزمون بی‌مهابا و بدون تأمل تست‌ها را جواب می‌دهند و ارزش ساعت‌ها مطالعه را در عرض چند ثانیه از بین می‌برند، مشاورین مکتبستان در جلسات مشاوره تلفنی کنکور به شما کمک می کنند این اتفاقات رخ ندهد.

 

سایت کنکور

امروزه آموزش های مجازی تاثیر بسیار زیادی در عدالت آموزشی دارند. سایت کنکور نیز یکی از ضرورت های آموزشی مجازی است و مکتبستان یکی از قدرتمندترین سایت های کنکور را با هدف گسترش عدالت آموزشی تاسیس کرده است. برای ورود به سایت کنکور مکتبستان کافی است در گوگل کلمه مکتبستان را سرچ کنید. کلیه خدمات رایگان کنکوری شامل مشاوره کنکور، برنامه ریزی کنکور، جزوه کنکور و … در سایت مکتبستان موجود است. سایت مکتبستان یکی از و خدمات رایگان آن این روزها خیلی بر سر زبان هاست.

 

انگیزشی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان انتشار مطالب انگیزشی کنکور است. همانطور که می دانید، هر قدر هم که شما منابع عالی ای داشته باشید ولی انگیزه کافی نداشته باشید نمی توانید به موفقیت کنکور برسید. لذا مکتبستان هر روز مطالب انگیزشی کنکور زیادی را در سایت خود برای شما عزیزان منتشر می کند.

کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور با مکتبستان

به سایت کنکور مکتبستان مراجعه کنید. مطالب رایگان مشاوره کنکور را دریافت کنید. جزوه کنکور دانلود کنید. مطالب انگیزشی کنکور را ببینید. تراز آزمون گزینه دو یا قلم چی خود را افزایش دهید. برنامه ریزی کنکور را یاد بگیرید. سال کنکور را با مکتبستان باشید. مکتبستان نوید یک آینده روشن برای شماست. شما نیز به بزرگترین جامعه کنکوری های شاد بپیوندید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 478
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

کریستین مک کانل طراح و عکاس خلاق یک شیرینی زنجفیلی 5 فوتی به شکل قلعه ساخته که پنجره های شیشه ای آن از جنس آب نبات هستند.

آرد، شکر، کاکائو و کره ی بادام زمینی و آب نبات از مواد تشکیل دهنده ی این شیرینی زنجفیلی هستند. همه ی قسمت های این قلعه ی زنجفیلی 5 فوتی به غیر از چراغ های به کار رفته در آن کاملا خوراکی هستند.

گلوله های برفی از کرده ی بادام زمینی و درهای ورودی و بدنه ی آن از آرد گلوتین دار و شکر درست شده است.

شما می توانید طرز تهیه و دستور پخت کامل این شیرینی را در سایت food.com ببینید.

 

شیرینی زنجفیلی 5 فوتی به شکل قلعه

شیرینی زنجفیلی 5 فوتی به شکل قلعه

شیرینی زنجفیلی 5 فوتی به شکل قلعه



:: بازديد از اين مطلب : 468
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
گروه صنعتی آذر تجهیز تولید کننده انواع رطوبت سازهای صنعتی،رطوبت ساز سقفی،رطوبت ساز پروانه ای،رطوبت ساز پوشالی،رطوبت ساز دیسکی و انواع مه ساز التراسونیک در ابعاد و ظرفیت های مختلف،مناسب برای سالن مرغداری،سالن قارچ،کارخانجات نساجی،کارخانجات رنگرزی،اتاق تمییز و هرگونه سالن های صنعتی که نیاز به رطوبت کاملا پودر شده و قابل کنترل دارند

http://www.azartajhiz.com/wa_import.jpg?v=21lvwg62elonr04
 
مه ساز التراسونیک آذر تجهیز یکی از انواع رطوبت سازهای این شرکت می باشد که با استفاده از به روزترین تکنولوژی و استفاده از امواج التراسونیک تولید بخار آب سرد، مه می کند. مه ساز التراسونیک آدر تجهیز که در بازار تحت عناوین مه ساز و مه پاش و رطوبت سز التراسونیک و مه ساز التراسونیک شناخته می شود، در مدل های مختلف و ظرفیت های متعدد در مدل های مختلف تولید می شوند. در ادامه می توانید انواع مدل های مه ساز التراسونیک را مشاهده نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع مه ساز التراسونیک می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.
 
رطوبت ساز آذر تجهیز با بهره گیری از سال ها تجربه و پیاده سازی آخرین استانداردهای روز دنیا با قابلیت اتصال به انواع سیستم های اتوماسیون،می تواند علاوه بر افزایش رطوبت ،دمای محیط را به صورت چشمگیری کاهش دهد.
 

رطوبت سازالتراسونیک)مه ساز التراسونیک( آذر تجهیز رطوبتی کاملا پودر شده ایجاد می کند. این رطوبت ساز ها به هیچ عنوان سالن را خیس نمی کنند و برای سالن های مرغداری و قارچ ایده آل هستند

شرکت آذر تجهیز مفتخر است تا مجموعه ای از رطوبت ساز های سالن قارچ را در اختیار قارچ کاران محترم قرار دهد.انواع رطوبت ساز مناسب برای سالن قارچ با آخرین استانداردهای روز دنیا و یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در این مجموعه تولید می شوند. رطوبت ساز پروانه ای ، رطوبت ساز ساده ، رطوبت ساز پوشالی ، رطوبت ساز التراسونیک،مه ساز الکترونیکی ، رطوبت ساز بخار آب سرد ، رطوبت ساز سقفی ، کولر صنعتی نمونه هایی از رطوبت سازهای تولید شده در این مجموعه می باشند. شما می توانید در ادامه با مشخصات کلی این رطوبت سازها آشنا شوید و همچنین می توانید با تماس با دفتر فروش از قیمت روز محصولات مطلع شوید . مشاورین ما در ایران قارچ می توانند با ارزیابی سالن قارچ شما رطوبت ساز مناسب سالن قارچ شما را تعیین کنند.
 تمام رطوبت ساز آذر تجهیز قابلیت سفارشی سازی بر اساس نیاز مشتری ،قابل اتصال به سیستم های کنترل رطوبت می باشند.
 رطوبت ساز صنعتی آذر تجهیز رطوبتی کاملا پودر شده ایجاد می کند. این رطوبت ساز ها به هیچ عنوان سالن را خیس نمی کنند و برای سالن های مرغداری و قارچ ایده آل هستند
رطوبت ساز سالن قارچ پروانه ای یکی از متداول ترین رطوبت سازهای مورد استفاده در سالن قارچ می باشد. رطوت ساز پروانه ای با داشتن قابلین رطوبت دهی بسیار بالا، مصرف انرژی بسیار کم و همچنین قیمت مناسب یکی از محبوب ترین رطوبت سازهای سالن قارچ می باشد
 از مشخصات فنی رطوبت ساز پروانه ای می توان به قدرت موتور 1.5 اسب بخار اشاره کرد. نوع موتور به کار گرفته شده در رطوبت ساز پروانه ای از نوع صنعتی بوده و تا 3000 دور در دقیقه می باشد.
 قدرت هوادهی رطوبت ساز پروانه ای از 3000 تا 4000 متر مکعب در ساعت می باشد. رطوبت ساز پروانه ای دارای دبی تا 80 لیتر در ساعت است و از این لحاظ بازده بسیار مناسبی دارد
 صدای کم،کیفیت و مه پاشی بسیار بالا،قابلیت اتصال به انواع تایمرهای کنترلی و ...از ویژگی های رطوبت ساز پروانه ای ست.
 رطوبت ساز پروانه ای قابلیت کار با برق تک فاز خانگی و سه فاز صنعتی را دارد.
 مناسب برای استفاده در سالن های کشت و پرورش قارچ خوراکی ، مرغداری ها ، نئوپان سازی ، چای سازی و نساجی ، انواع کارخانه های کود سازی و هر جای که نیازمند رطوبت با کیفیت و کنترل شده به صورت دقیق باشد
 رطوبت ساز پروانه ای آذر تجهیز با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش





:: بازديد از اين مطلب : 563
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()