آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

در  طراحی سایت و طراحی پرتال یك وب سایت http://almaweb.net شامل تعداد زیادی فایل است،كه در تعداد مشخصی پرونده، مرتب شده اند،مانند مرتب کردن فایلها در کامپیوتر شخصی. صفحه اصلی یك سایت معمولا” default.htmlیا index.html یا index.htm نام دارد. در  طراحی سایت و طراحی پرتال وقتی كه یك آدرس وب را در مرور گر تایپ می كنید (مثلا” www.npco.net)، برنامه مرورگر به سراغ اكانت میزبانی می رود كه این آدرس به آن اشاره می كند، و به دنبال یكی از این فایل های اصلی می گردد. اگر فایل یا صفحه ی مورد نظر را در آن وب سایت پیدا كند، این فایل( یا صفحه) را در مرور گر شما نمایش خواهد داد.
فایلindex.html ترکیبی است از متن ها و تصویرهایی که طراح سایت چیدمان آنها را مشخص می کند.متن مورد نظر در خود سایت موجود است در حالیکه فایل های تصویری ممکن است در وب سایت ذخیره شده باشد(در کنار صفحات وب وفایل ها یا در پوشه ای مجزا)یا در جای دیگری از اینترنت باشد.
ممکن است بعضی از نوشته ها وتصاویر یک صفحه به صفحه های دیگری لینک داده شود.(یعنی می توان با کلیک روی آن صفحه به صفحه ی دیگری رفت)
این مجموعه از صفحات وب،تصاویروفایل های موجود دیگر که در اکانت میزبان وجود دارد،مجموعا” یک وب سایت را می سازد.
در ادامه به طور مختصر توضیحاتی در  طراحی سایت و طراحی پرتال در مورد مسائل مربوط به سایت ارائه خواهیم داد:
الف – مراحل راه اندازی وب سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال :
١.انتخاب نام مناسب برای سایت
٢. ثبت Domain name (نام سایت) در اینترنت
٣.طراحی نرم افزار و گرافیک سایت
٤. خرید هاست (فضای کاربری)
٥.قراردادن سایت طراحی شده بر روی هاست و افتتاح سایت

ب – نرم افزارهای مورد استفاده در طراحی وب سایت و طراحی پرتال http://almaweb.net:
زیر ساختهای نرم افزاری پروژه های طراحی سایت بر اساس Microsoft .NET Framework است. استفاده از فناوری دات نت با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان بالا، نوآوری و امنیت مثال زدنی خود قابلیت های بسیاری را برای ما فراهم می کند، كه از جمله ی آن قابلیت مدیریت كدها، پشتیبانی از شی گرایی،سازگاری با روش انتخابی پروژه و وابسته نبودن به یك زبان خاص است.ضمن آنكه بسترها و زیرساختهای نرم افزار دات نت به عنوان بستر اصلی اجرای پروژه ، امكان استفاده از فناوری های جانبی دیگری كه سازگار با ویندوز هستند را فراهم خواهد كرد.چندلایه بودن نرم افزارهای تولیدی موجب راحت تر شدن شرایط ارتقای وب سایت طراحی شده در آینده خواهد بود.ضمن آنكه هزینه های دوباره كاری (reworking) را به هنگام توسعه پروژه حذف خواهد نمود.
بانک اطلاعاتی MS SQL SERVER، به دلیل نوع مجوز حقوقی وامکانات وسیع وکارایی قابل توجه،انتخاب مناسبی به شمار می رود.

ج_چرا باید ملاحظات امنیتی برای ساخت سایت در نظر گرفت؟
کاربران به هنگام ورود به  سایت اعتبار سنجی می شوند،سپس جهت دسترسی به بخش های مختلف راهنمایی می شوند.اما همیشه باید در نظر داشت که هر سایتی برای جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز كه ممكن است منجر به دستكاری، خرابكاری یا سرقت اطلاعات می شود،تدابیر امنیتی اتخاذ می کند که هر کدام به نوبه ی خود مانع از دسترسی افراد غیر مجاز به بانک اطلاعاتی می شود.
منبع: طراحی سایت آلما وب
http://almaweb.net



:: بازديد از اين مطلب : 375
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود کانتر

در کانتر استریک به عنوان یک بازی جنگی، اول شما به یکی از دو دسته‌ تروریست‌ها یا ضدتروریست‌ها ملحق می‌شوید و هر تیم سعی می‌کند یا اعضای تیم مقابل را از بین ببرد یا ماموریت خاصی که بر عهده دارد را زودتر از تیم دیگر انجام دهد. در ابتدای بازی، هر تیم شروع به تجهیز خود می‌کند.

شما از بین ده‌ها مدل اسلحه و مهماتی که برای خرید آماده هستند، چند مورد را انتخاب می‌کنید و این انتخاب بسته به میزان بودجه‌ای است که کامپیوتر به شکل استاندارد در اختیار شما قرار می‌دهد. این رقم معمولا برای هر بازیکن ۸۰۰ دلار است که کفاف یک کلاشنیکف افغان و کیت خنثی کردن بمب را به همراه یکی دو نارنجک می‌دهد. هر بازیکن غیر از این ۸۰۰ دلار، یک تپانچه‌ و چاقو هم در اختیار دارد. ضمن اینکه کشتن و از بین بردن یک نیروی دشمن، به شما اجازه می‌دهد از اسلحه و مهمات او نیز استفاده کنید و به اصطلاح سلاح‌هایش را غنیمت بگیرید. بیشترین امتیاز برای خرید مهمات نیز به بردن یک دست، آزاد کردن یک زندانی، کار گذاشتن یک بمب یا کشتن یک دشمن تعلق می‌گیرد.

دانلود کانتر ۱٫۶

یکی از ویژگی‌های عمده‌ای که کانتر را با سایر بازی‌های جنگی اول شخص متمایز می‌کند، نوع به کار رفتن سلاح‌ها در آن است. اکثر مهمات استفاده شده در این بازی بر خلاف سایر بازی‌ها که از سلاح‌های افسانه‌ای و خیالی استفاده می‌کنند، واقعی هستند و تنها در برخی جزئیات با سلاح‌های واقعی تفاوت دارند. این تفاوت‌ها غیر از نامگذاری و قطر گلوله و… در باقی موارد اصلی دیده نمی‌شوند و این حسن را برای بازیکن به وجود می‌آورند که احساس استفاده از ادوات جنگی واقعی را تجربه کند.

در این بازی شما پس از تجهیز شدن به سلاح‌ها، در مراحل مختلفی که برایتان در نظر گرفته می‌شود شرکت می‌کنید و در صورت پیروزی به مرحله‌ بعد می‌روید. امکان گفت‌وگوی صوتی یا متنی شما با سایر اعضای تیم وجود دارد به صورتی که اگر یاران شما، از دوستان واقعی شما باشند که مثلا در یک گیم‌نت باهم بازی می‌کنید، با آنها از طریق میکروفون گفت‌وگو می‌کنید و اگر یارانتان شخصیت‌های مجازی کامپیوتر هستند، به آنها فرمان‌های متنی می‌دهید که در مواقع لازم کارهای خاصی را انجام دهند. برای مثال شما برای خنثی کردن یک بمب، به منطقه‌ ممنوعه دشمن شبیخون می‌زنید. نیاز دارید یک نفر با سلاح‌های مجهز به صداخفه‌کن، نگهبانان دشمن را از پای دربیاورد و همچنین از عادی بودن اوضاع اطمینان حاصل کند. در اینصورت شما به منطقه‌ ممنوعه می‌روید و از ابزارهای خاصی برای خنثی کردن بمب استفاده می‌کنید. این بازی را در رسته‌ بازی‌های استراتژیک قرار نمی‌دهند در حالی که مدیریت آن به یک تفکر جنگی بسیار باز و استراتژیک نیازمند است و معمولا کسی که پس از کسب بیشترین امتیازات در چند دور بازی، به عنوان بازیکن مرکز یا سنتر انتخاب می‌شود، باید این راهبری استراتژیک را بر عهده داشته باشد.

آشنایی با سلاح‌ها و کارکرد هر کدام از آنها نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که بازیکن حرفه‌ای یا حداقل سنتر باید داشته باشد. ممکن است شما در شرایطی خاص پس از به دست آوردن یک امتیاز بالا، وسوسه شوید که مثلا تفنگ snipe را خریداری کنید در حالی که باید بدانید استفاده از این تفنگ نیاز به آمادگی روحی و روانی و قدرت بینایی بسیار بالایی دارد و شما تنها در شرایطی که قادر هستید تا به واکنش‌های سریع دشمن در مقابل این سلاح پاسخ بدهید باید آن را تهیه کنید. همچنین شاید نیاز باشد شما در یک شرایط خاص در چند ثانیه از یک گاز اشک‌آور استفاده کنید که برای تیم حیاتی است. یعنی در صورتی که شما اجازه‌ گسترش میدان دید را به دشمن بدهید، زحمت چندساعته‌ تیم هدر می رود و به طور کلی می بازید.

تقلب در بازی

دانلود کانتر استریک یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای بازی‌خورهای متقلب است یعنی کسانی که رمزهای مخفی و کدهای تقلب را بعد از مدت‌ها مطالعه و امتحان کردن، کشف می‌کنند. گفته می‌شود بیش از ۴۵ رمز تقلب این بازی هنوز توسط هیچ متقلبی کشف نشده که در صورت کشف، می‌تواند جذابیت‌های بصری فوق‌العاده‌ای به بازی اضافه کند. سازندگان این بازی در مورد این کدهای تقلب هیچگونه راهنمایی‌ای انجام نداده‌ و تنها به بیان وجود ۴۵ کد ناشناخته اکتفا کرداند.

تقلب در این بازی گاهی به عنوان هک نیز مطرح می‌شود که البته به لحاظ فنی درست نیست. اما محبوب‌ترین کدهای تقلب در این بازی، کد مربوط به محو کردن دیوارهاست که از چشم بازیکن، دیوارهای بلند و کوتاه را محو می‌کند تا آن سوی دیوار نیز قابل مشاهده باشد. از دیگر کدهای این بازی، حقه‌ زدن به دشمن است به صورتی که شما در لباس دشمن خود را به عنوان یار او جا می‌زنید و برای جاسوسی به قرارگاه‌های مهماتش می‌روید و به کسب اطلاعات یا ضربه زدن می‌پردازید. برخی دیگر از این کدها نیز برای افزایش خون و میزان سلامتی بازیکنان و یاران خودی، افزایش دقت شلیک و نشان دادن خطوط حرکتی و مسیرهای مورد نظر دشمن به کار می‌روند که در نوع خود می‌توانند به هیجان بازی اضافه کنند.

البته شرکت سازنده‌ دانلود بازی کانتر یعنی Valve اقدام به اضافه کردن یک سیستم ضدتقلب به بازی‌ها کرده که در صورت شناسایی بازیکنان متقلب، آنها را از شرکت کردن در بازی با سرورهای کامپیوتری رسمی این شرکت محروم می‌کند. بعید به نظر می‌رسد که با اجرا نشدن قانون کپی‌رایت در کشور ما، این اتفاق عملی شود اما در کشورهایی که از این معاهده پیروی می‌کنند، سیستم ضدتقلب بازی که VAC نام دارد، در صورت شناسایی بازیکنان متقلب آنها را تا دو سال از شرکت در مسابقات محروم خواهد کرد.

به عقیده‌ مسوولان این شرکت، بین شانس، مهارت و تقلب تفاوت‌های زیادی وجود دارد و کسانی که وقت و انرژی خود را صرف می‌کنند تا ناشناخته‌های این بازی را کشف کنند، بهتر است با امکانات استاندارد بازی جلو بروند و موفق شوند. از سوی دیگر بسیاری از متقلب‌ها هم اعلام کرده‌اند سیستم VAC هنوز موفق به شناسایی بسیاری از تقلب‌ها نشده و این کدها تنها در اختیار خودشان است.

کانتر سورس

کانتر استرایک سورس یه ورژنی از بازی بود که همراه با Half Life 2 ساخته شد به جای بازی مولتی پلیر اون با همون تکنولوژی و همون گرافیک .

اول قرار بود که اسمه این بازی بشه کانتر استرایک ۲ ولی بعد از یه سری مشورت بین دو شریک تصمیم گرفتن بشه کانتر استرایک سورس و بازم ملتو تو کف کانتر استرایک ۲ بخوابونن

در تاریخ ۱۲ می گفته شد که کانتر سورس به عنوان یه اضافه شونده مجانی در نظر گرفته نشد ه و باید پولشو بدین ولی بعد از مدتی گفتن که مجانیه واسه کسانی که هالف لایف ۲ رو خریدن

ولی کانتر سورس جذابیتی مانند کانتر۱.۶ بهمراه نداشت و با اینکه برای خرید ازش استقبال زیادی شده بازم کسایی هستن که ازش شکایت دارن وهنوز با همون ۱.۶ ( و یا حتی ۱.۵) بازی می کنن

دراین بازی در همه چیز تغییرات زیادی می بینید مخصوصا گرافیک که فوق العاده عوض شده و البته صدا ها که خیلی روشون کار شده در این بازی محدودیت ها کم شده شما میتونید هر کاری که در واقعیت امکان پذیره توش انجام بدید

یکی از دیگر ویژگی هاش عوش شدن تفنگ ها و آیتم هاست یعنی همه چیز به صورت واقعی دراومده و شما دیگه نمیتونید با کلاش باگت بدید بیرون*

جالب بدونید نسخه بتای (BETA) این بازی یک نقشه بیشتر نداشت : مپ خیلی خیلی محبوب داس (De_Dust)



:: بازديد از اين مطلب : 415
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
در  طراحی سایت و طراحی پرتال یك وب سایت http://almaweb.net شامل تعداد زیادی فایل است،كه در تعداد مشخصی پرونده، مرتب شده اند،مانند مرتب کردن فایلها در کامپیوتر شخصی. صفحه اصلی یك سایت معمولا” default.htmlیا index.html یا index.htm نام دارد. در  طراحی سایت و طراحی پرتال وقتی كه یك آدرس وب را در مرور گر تایپ می كنید (مثلا” www.npco.net)، برنامه مرورگر به سراغ اكانت میزبانی می رود كه این آدرس به آن اشاره می كند، و به دنبال یكی از این فایل های اصلی می گردد. اگر فایل یا صفحه ی مورد نظر را در آن وب سایت پیدا كند، این فایل( یا صفحه) را در مرور گر شما نمایش خواهد داد.
فایلindex.html ترکیبی است از متن ها و تصویرهایی که طراح سایت چیدمان آنها را مشخص می کند.متن مورد نظر در خود سایت موجود است در حالیکه فایل های تصویری ممکن است در وب سایت ذخیره شده باشد(در کنار صفحات وب وفایل ها یا در پوشه ای مجزا)یا در جای دیگری از اینترنت باشد.
ممکن است بعضی از نوشته ها وتصاویر یک صفحه به صفحه های دیگری لینک داده شود.(یعنی می توان با کلیک روی آن صفحه به صفحه ی دیگری رفت)
این مجموعه از صفحات وب،تصاویروفایل های موجود دیگر که در اکانت میزبان وجود دارد،مجموعا” یک وب سایت را می سازد.
در ادامه به طور مختصر توضیحاتی در  طراحی سایت و طراحی پرتال در مورد مسائل مربوط به سایت ارائه خواهیم داد:
الف – مراحل راه اندازی وب سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال :
١.انتخاب نام مناسب برای سایت
٢. ثبت Domain name (نام سایت) در اینترنت
٣.طراحی نرم افزار و گرافیک سایت
٤. خرید هاست (فضای کاربری)
٥.قراردادن سایت طراحی شده بر روی هاست و افتتاح سایت

ب – نرم افزارهای مورد استفاده در طراحی وب سایت و طراحی پرتال http://almaweb.net:
زیر ساختهای نرم افزاری پروژه های طراحی سایت بر اساس Microsoft .NET Framework است. استفاده از فناوری دات نت با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان بالا، نوآوری و امنیت مثال زدنی خود قابلیت های بسیاری را برای ما فراهم می کند، كه از جمله ی آن قابلیت مدیریت كدها، پشتیبانی از شی گرایی،سازگاری با روش انتخابی پروژه و وابسته نبودن به یك زبان خاص است.ضمن آنكه بسترها و زیرساختهای نرم افزار دات نت به عنوان بستر اصلی اجرای پروژه ، امكان استفاده از فناوری های جانبی دیگری كه سازگار با ویندوز هستند را فراهم خواهد كرد.چندلایه بودن نرم افزارهای تولیدی موجب راحت تر شدن شرایط ارتقای وب سایت طراحی شده در آینده خواهد بود.ضمن آنكه هزینه های دوباره كاری (reworking) را به هنگام توسعه پروژه حذف خواهد نمود.
بانک اطلاعاتی MS SQL SERVER، به دلیل نوع مجوز حقوقی وامکانات وسیع وکارایی قابل توجه،انتخاب مناسبی به شمار می رود.

ج_چرا باید ملاحظات امنیتی برای ساخت سایت در نظر گرفت؟
کاربران به هنگام ورود به  سایت اعتبار سنجی می شوند،سپس جهت دسترسی به بخش های مختلف راهنمایی می شوند.اما همیشه باید در نظر داشت که هر سایتی برای جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز كه ممكن است منجر به دستكاری، خرابكاری یا سرقت اطلاعات می شود،تدابیر امنیتی اتخاذ می کند که هر کدام به نوبه ی خود مانع از دسترسی افراد غیر مجاز به بانک اطلاعاتی می شود.
منبع: طراحی سایت آلما وب
http://almaweb.net



:: بازديد از اين مطلب : 466
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
آموزش پارک دوبل، آزمون شهری، نمونه سوال آیین نامه
آموزش پارک دوبل، آزمون شهری، نمونه سوال آیین نامه
برای اولین بار آموزش به صورت انیمیشن های سه بعدی تلفیقی با تصاویر واقعی آموزش روش های صحیح پارک کردن خودرو، آموزش پارک دوبل به همراه تمامی نمونه سوالات آیین نامه در سایت DRIVI گردآوری شده تا به شما کمک کند در آزمون گواهینامه موفق شوید.
سوالات آیین نامه شامل سوالات فنی، سوالات امداد و نجات،سوالات آلودگی هوا، سوالات محیط زیست، سوالات تابلو ها و نکات آنها، سوالات کمک های اولیه،سوالات اخلاق رانندگی و سوالات مربوط به آزمون شهری است.
شما می توانید به صورت رایگان در آزمون ها شرکت کنید و همچنین مطالب مختلف در زمینه آزمون شهری را بخوانید. توجه داشته باشید که نمونه سوال آیین نامه موجود در سایت نمونه سوالات اصلی آزمون بوده و به هیچ وجه شبیه به سوالاتی که سودجویان به صورت کپی پیست از سوالات سال های گذشته به اسم سوالات جدید به فروش می رسانند نمی باشد.
همچنین فیلم های آموزش نحوه پارک کردن خودرو و همچنین رانندگی صحیح و کنترل فرمان نیر دز سایت فرار گرفته تا به شما کمک کند در آزمون شهری نیز موفق شوید.

 

 
شما همچنین می توانید فایل راهنمای آزمون آیین نامه را به دلخواه دانلود نمایید. 
سایت drivi به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده و شما می توانید با هر وسیله ای که به اینترنت متصل می شود از امکانات سایت استفاده کنید ولی بارم همب ر آن دسته از کاربران که ممکن است نیاز به اپلیکیشن اندروید داشته باشند اپلیکیشن نمونه سوال آیین نامه نیز آماده شده و در نسخه اندروید در اختیار کاربران قرار میگیرد. این اپلیکیشن به صورت پیشفرض بیش از ٣٥ آزمون که در بر گیرنده تمامی سوالات آزمون است را در بر دارد.
دقت کنید که برای قبولی در آزمون اصلی حتما باید حداقل ١٥ آزمون اول را انجام دهید.
دانلود نمونه سوالات آیین نامه، نمونه سوالات آیین نامه رانندگی، دانلود سوالات آیین نامه رانندگی، سوالات آیین نامه رانندگی، سوالات فنی آیین نامه، دانلود سوالات فنی آیین نامه. آزمون های آیین نامه، آزمون آنلاین آیین نامه رایگان، نمونه سوالات آیین نامه جدید، سوالات آیین نامه ویرایش جدید.
نمونه سوالات آیین نامه ۹۵، سوالات آیین نامه ویرایش جدید، دانلود رایگان سوالات آیین نامه، آزمون آنلاین آیین نامه رایگان، نمونه سوالات فنی ویرایش جدید، سوالات اخلاق رانندگی، سوالات آلودگی آیین نامه، آموزش حق تقدم، آموزش آزمون شهری.
 آموزش پارک دوبل، آموزش قبولی در آیین نامه، تمام نمونه سوالات آیین نامه، دانلود همه نمونه سوالات آیین نامه، تلگرام آیین نامه، سوال و جواب آیین نامه، دانلود سوال و جواب آیین نامه، نمونه سوال آیین نامه جدید وسوالات آیین نامه ٩٦، سوالات جدید آیین نامه ٩٧، سوالات جدید آیین نامه ٩٦ ، سوالات جدید آیین نامه ٩٦ …


:: بازديد از اين مطلب : 455
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی The Legend of The Blue Sea

سریال کره ای افسانه دریای آبی با زیرنویس فارسی

دوستان این سریال با ۴ کیفیت ۴۸۰p – ٥٤٠p – ٧٢٠p – Full HD قرار میگیره

با لینک مستقیم و بدون هیچ دردسری بصورت کاملا رایگان

lgend-of-the-blue-sea

 

عنوان :دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم, افسانه دریای آبی ، The Legend of The Blue Sea ، Puleun Badaui Jeonseol
ژانر : رمانتیک ، فانتزی
کارگردان: Jin Hyeok
نویسنده: Park Ji-Eun
تعداد قسمت : ۲۰
شبکه پخش: SBS

تاریخ پخش:  ۲۶ آبان /   Nov ١٦, ٢٠١٦

روز های پخش: چهارشنبه و پنج شنبه

جایگزین سریال Jealousy Incarnate

ترتیب سریال های قبل این : Entertainer > Wanted < Jealousy Incarnate < The Legend of The Blue Sea

Lee Min-Ho
Gianna Jun

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم

سریال کره ای افسانه دریای ابی برگرفته از داستان های 

چوسون قدیمه که توی این داستان زیرنویس فارسی سریال Supernatural فصل دوازدهم یک روز یه ماهیگیر به دریا میره و با خوش شانسی یه پری دریایی در تورش گرفتار میشه البته سریال کره ای Legend of The Blue Sea علاوه بر اهمیت داستانش و پر طرفدار بودن بازیگران این سریال نقطه عطف سریال افسانه دریای آبی اینجاست که این سریال اخرین کار بازیگر معروف کره ای لی مین هوو میباشد قبل از اینکه برای دو سال از عرضه بازیگری به دلیل خدمت سربازی دور باشه پس شاید این هم یکی از دلایلی باشه که طرفداران سریال ۲۰۱۶ لی مین هوو خیلی پر سرو صدا بود از عکس لی مین هوو در سریال افسانه دریای آبی گرفته تا زیرنویس فارسی سریال کره ای افسانه دریای آبی در این مطلب قرار خواهد گرفت

البته باید در نظر داشت که بازگیر مکمل لی مین هوو در سریال The Legend of The Blue Sea هم بازیگر محبوب و سرشناسی است که مدتی از این عرصه دور بود و میشه سریالی که لی مین هو ۲۰۱۶ در اون بازی میکنه رو به عنوان استارت دوباره ای برای او دید دوستان زیرنویس فارسی سریال The Vampire Diaries فصل هشتم اول از همه تیزرهای سریال افسانه دریای آبی رو تقدیمتون میکنیم امیدوارم لذت ببرید

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود تیزر اول سریال افسانه دریای آبی

تیزر دوم سریال کره ای افسانه دریای آبی



:: بازديد از اين مطلب : 453
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

تعریف لابیاپلاستی (جراحی  کوچک کردن لبهای تناسلی )
کوچک کردن لبهای تناسلی به روش جراحی ، را لابیاپلاستی می گویند. بسته به هر فرد، نوع عمل لابیاپلاستی  می تواند کمی متفاوت باشد.
 
چه کسانی باید عمل جراحی لابیاپلاستی انجام دهند ؟
 
 انواع لبهای آلت تناسلی، حتی بزرگ و تیره ، به لحاظ پزشکی و علمی  ،انواع "طبیعی " هستند.بلکه این تصمیم کاملا بر عهده شما  و همسرتان است . ما در این مقاله ، فقط اطلاعاتی راجع به این عمل ، برای آنهایی که تصمیم گرفته اند ، قرار داده ایم.
 
✨دلایل انجام انجام عمل لابیاپلاستی
١. داشتن ظاهر زیباتر در ناحیه تناسلی
٢.اصلاحی عدم تقارن لب های واژن  (که یک مساله شایع و طبیعی می باشد)
٣.درد لبهای تناسلی بدلیل سایش به لباس زیر و دوچرخه سواری و ...
٤.کاهش یافتن تحریک کلیتوریس ، بدلیل وجود حجم زیادی چین پوستی روی آن
٥. دلایلی بهداشتی عمل لابیاپلاستی
 
✨دانستنی های جراحی لابیاپلاستی
لابیاپلاستی یک جراحی سرپایی است. یعنی نیاز به بستری شدن شبانه ندارد.

تحریکات مزمن لابیا در خانم هایی که لباس های بسیار تنگ می شود  و و همچنین گاهی اوقات این مشکل به دنبال مقاربت یا فعالیت فیزیکی زیاد ایجاد میگردد .

جراحی لابیاپلاستی می تواند باعث بهبود ظاهر لپ های کوچک گشته و اعتماد به نفس خانم ها را افزایش شود .

خانم های که دارای لپ های تحریک پذیر هستند بعد از جراحی بهبود می یابند .


لینک مطلب

لابیاپلاستی | عمل لابیاپلاستی | جراحی لابیاپلاستی



:: بازديد از اين مطلب : 454
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()