آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد
طراحی سایت

تجربه‌ی ما در طراحی سایت، بهینه سازی سایت و میزبانی وب شرکت‌های مطرح و اشخاص در داخل و خارج از ایران اطمینانی است برای شما که پایدارافزار را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در راه اندازی سایت و دیگر خدمات وب انتخاب کنید. استفاده از تکنولوژی های روز در طراحی و بهینه سازی و دارا بودن سرور اختصاصی، پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان خود از مزایای این شرکت نسبت به سایر شرکت هاست. بیایید همین حالا فرآیند جذاب طراحی وبسایت را در زیرگروه طراحی و گرافیک پایدار افزار شروع و تجربه کنیم. 



:: بازديد از اين مطلب : 646
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Instagram  نرم افزار اینستاگرام اندروید + او جی اینستاگرام پلاس از سایت apkfa.ir

دانلود Instagram  نرم افزار اینستاگرام اندروید + او جی اینستاگرام پلاس



Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با دانلود اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌ های دهه 50 کنید! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.



توجه داشته باشید که نسخه های اوجی اینستا و اینستاگرام پلاس دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه معمولی و اصلی است. این نسخه در کنار نسخه اصلی نصب می شود و در واقع شما می توانید دو حساب را با یک دستگاه مدیریت کنید! از ویزگی هایی که در نسخه اینستاگرام پلاس این مسنجر گنجانده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :
* شروع خودکار پخش ویدئوها با صدا

* اشتراک گذاری اسان و مستقیم URL ها

http://apkfa.ir/instagram-android


http://apkfa.ir/oginstagram-plus-android

   



:: بازديد از اين مطلب : 709
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()