آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی است که برای پوشش دیوار و سقف انواع ساختمان ها به کار گرفته می شود. برای ساخت پانل از ترکیب ورق فلزی و ماده عایقی که بین دو ورق ساندویچ می شود استفاده می گردد. ساندویچ پانل در دو گروه دیواری و سقفی تولید می شود که پانل دیواری خود به دو صورت ساده و پیچ مخفی، و پانل سقفی به صورت های ساده، نر و مادگی، پیچ مخفی، قفل دار و طرح سفال تولید می گردد. جنس ورق به کار رفته در پانل می تواند گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینگ باشد. تفاوت ساندویچ پانل ها در عایق به کار رفته در تولیدشان می باشد که در ادامه به آنها اشاره می گردد.

انواع ساندویچ پانل :

۱- ساندویچ پانل پلی یورتان:

در این ساندویچ پانل ها برای عایق بندی از فوم پلی یورتان استفاده می شود که در دو نوع تولید می گردد. نوع اول PIR نامیده می شود که از ترکیب پلی یول و ایزو سیا نورات تولید می شود. نوع دوم PUR نام دارد که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانات تولید می گردد. و در هر دو روش برای تسریع در ترکیب، حضور کاتالیزور الزامی ست. برای تنظیم دانسیته فوم نیز از گاز B141 استفاده می شود. تفاوت این دو نوع در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است. عایق حرارتی و برودتی، عایق صوت، مقاوم در برابر رطوبت و وزن سبک از مشخصات این نوع ساندویچ پانل می باشد.

۲- ساندویچ پانل پلی استایرن:

برای عایق بندی این نوع ساندویچ پانل از فوم پلی استایرن یا همان یونولیت استفاده می گردد. از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین تری از پلی یورتان قرار می گیرد، اما نسبت به آن سبک تر است و قیمت مناسب تری هم دارد.

۳- ساندویچ پانل پشم سنگ:

عایق این نوع پانل ها الیاف پشم سنگ است که ضد حریق بودن مهمترین ویژگی این نوع ساندویچ پانل است. لازم به توضیح است که درجه ضد حریق بودن این نوع، از ساندویچ پانل پلی یورتان PIR هم بالاتر می باشد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل :

ورق استفاده شده در ساندویچ پانل دارای ضخامت ۵/۰ الی ۷/۰ میلیمتر است و دانسیته عایق به کار رفته در آن برای ساندویچ پانل پلی یورتان ۲ ±۴۰ و برای ساندویچ پانل پلی استایرن ۱۵ تا ۲۵ و برای ساندویچ پانل پشم سنگ حدود ۱۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. ضخامت عایق برای ساندویچ پانل پلی یورتان ۲۰ تا ۱۵۰ میلیمتر و برای ساندویچ پانل پلی استایرن ۵۰ تا ۲۰۰ میلیمتر و برای ساندویچ پانل پشم سنگ ۵۰،۷۵ و ۱۰۰ میلیمتر می تواند باشد. ساندویچ پانل پلی یورتان و پشم سنگ با عرض مفید ۱ متر و ساندویچ پانل پلی استایرن دیواری با عرض مفید ۹۵/۰ متر و ساندویچ پانل پلی استایرن سقفی با عرض مفید ۹۷/۰ متر تولید می شود و برای طول آنها محدودیتی وجود ندارد.

کاربرد ساندویچ پانل :

از ساندویچ پانل می توان برای ساخت انواع سوله ها، سالن های ورزشی، عقب روی ساختمان، سازه فضایی، سردخانه، کارخانه، کانکس، ویلا و … استفاده کرد.

نصب ساندویچ پانل :

از آنجایی که برای سازه های ساخته شده با ساندویچ پانل مواردی مانند عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند، باید نکات زیر در نصب پانل مورد توجه قرار گیرد:
– اتصال پانل به ساختمان و تمامی نقاط اتصال پانل ها به یکدیگر در گوشه ها توسط فلاشینگ با ضخامت ۱ تا ۲ میلیمتر صورت پذیرد.
– درزبندی پانل ها توسط چسب پلی یورتان انجام گیرد.
– جهت کاهش پرت پانل ها به محل قرار گیری پانل ها، فاصله بین ستون ها، ارتفاع پانل ها و … توجه شود.
– جهت نصب پانل ها از پیچ واشر دار مخصوص استفاده گردد.همچنین به گام و ارتفاع پیچ ها هم توجه شود.

قیمت انواع ساندویچ پانل :

مهران پانل :

هر متر ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی ۴ سانت ۵ گام با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۴۰ تحویل درب کارخانه (تهران) ۵۳۰۰۰۰ ریال
هر متر ساندویچ پانل پلی یورتان دیواری ۴ سانت با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۴۰ تحویل درب کارخانه (تهران) ۵۲۵۰۰۰ ریال

هر متر ساندویچ پانل پلی استایرن سقفی ۵ سانت ۵ گام با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۱۵ تحویل درب پروژه ۴۷۰۰۰۰ ریال
هر متر ساندویچ پانل پلی استایرن دیواری ۵ سانت با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۱۵ تحویل درب پروژه ۴۷۰۰۰۰ ریال

پانل سان ترکیه :

هر متر ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی ۴ سانت ۵ گام با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۴۰ تحویل درب پروژه برای مناطق آزاد تجاری ۵۲۰۰۰۰ ریال
هر متر ساندویچ پانل پلی یورتان دیواری ۴ سانت با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۴۰ تحویل درب پروژه برای مناطق آزاد تجاری ۵۰۰۰۰۰ ریال

روش های کاهش هزینه ساندویچ پانل :

برای پایین آوردن قیمت ساندویچ پانل روش های متعددی وجود دارد:
– به جای اینکه در هر دو طرف پانل از ورق فلزی استفاده گردد، تنها در یک طرف ورق فلزی به کار رود.
– پایین آوردن ضخامت ورق فلزی از ۵/۰ میلیمتر به ۴/۰ میلیمتر.
– کاهش گام های به کار رفته در پانل.

معایب و مزایای ساندویچ پانل :

بطور کلی ساندویچ پانل نسبت به مصالح دیگر مزایای فراوانی دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:
– عایق حرارتی، برودتی، رطوبتی و صوتی
– مقاوم در برابر زلزله
– نصب سریع و آسان
– دارای وزن سبک
– ضد قارچ و مقاوم در برابر پوسیدگی
– تنوع رنگ
اما خود انواع ساندویچ پانل نسبت به یکدیگر دارای محاسن و معایبی هستند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

مزایا و معایب ساندویچ پانل پلی یورتان :

مزایا :

– قابلیت تولید به دو صورت کانتینیوز و دیسکانتینیوز را داراست.
– پیوند مولکولی بالایی دارد.
– میزان چسبندگی عایق به ورق بیرونی نسبت به دیگر پانل ها بالاتر است.
– داخل عایق حفره ای وجود ندارد.

معایب :

– قیمت آن نسبت به دیگر پانل ها بالاتر است.
– محدودیت زیادی برای تولید در ضخامت های مختلف دارد.
– مواد اولیه آن وارداتی است.

مزایا و معایب ساندویچ پانل پلی استایرن :

مزایا :

– قیمت آن نسبت به دیگر پانل ها پایین تر است.
– قابلیت تولید در دامنه دانسیته وسیعی را داراست (۲۵-۱۵ کیلوگرم بر متر مکعب).
– امکان تولید در اشکال مختلف را دارد.
– وزن آن نسبت به دیگر پانل ها پایین تر است.

معایب :

– عایق بودن آن نسبت به دیگر پانل ها کمتر است.
– قابلیت اشتعال بالایی دارد.

مزایا و معایب ساندویچ پانل پشم سنگ :

مزایا :

– نسبت به دیگر پانل ها ضد حریق تر است.

معایب :

– نسبت به دیگر پانل ها ورق از عایق راحت تر جدا می شود.
– طول عمر کمتری دارد.
– آب به راحتی به آن نفوذ می کند.

منبع: ساندویچ پانل



:: بازديد از اين مطلب : 368
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم ؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در اطرافتان به دختری غبطه خورده باشید و بخواهید مثل او پسری را دیوانه وار عاشق خود کنید.

متاسفانه بعضی از دختر خانم ها زمانی که با یک پسر در ارتباط هستند خیلی از نکات را نمی دانند یا رعایت نمی کنند و همین موارد باعث می شود آن نیرو و جاذبه ای که باید از سوی دختر، پسر را مجذوب خود کند، احساس نمی شود و بعد از مدتی به صورت ناخودآگاه پسر نسبت به دختر دلسرد می شود.

یکی از مواردی که می خواهم در مقاله چگونه پسری را دیوانه خود کنیم به شما آموزش دهم: فهمیدن خواسته پسر مورد علاقه تان و تحسین و تشویق او برای رسیدن به آن است.

مزایای تشویق انسان چیست؟

  • وقتی شخصی تحسین شود، احساس ارزشمندی و قدرت می کند.
  • موجب می شود که در فرد اعتماد به نفس به وجود آید.
  • استعدادهای نهفته اش شکوفا می شود و فرصتی است تا به توانمندی و ارزش های خود پی ببرد.
  • تشویق، انسان را از ناامیدی نجات می دهد و به زندگی دلگرم می کند.
  • گاهی یک تشویق، مسیر زندگی فرد را دگرگون می سازد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

اگر شما هم می خواهید به سوال « چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم » که ذهنتان را درگیر خود کرده پاسخ دهید باید بگویم:

بفهمید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد. اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود.

پسر وقتی ببیند شما او را درک می کنید و به خواسته هایش بها می دهید، قطعا شیفته و دیوانه شما خواهد شد و پیش خود خواهد گفت: این دختر با تمام دخترهای دیگر فرق می کند. من تنها در کنار او خوشبخت و موفق خواهم بود.

یکی از دوستانم تا مقطع لیسانس درس خوانده بود. بعد از چند سال یک روز اتفاقی او را دیدم و گفت دانشجوی دکتراست.

وقتی شور و اشتیاق او را برای ادامه تحصیل جویا شدم گفت: «حدود ۳ سال پیش با دختری نامزد کردم در اثر تشویق های او در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کردم و بعد از گذراندن دوره فوق لیسانس مرا تشویق به شرکت در آزمون دکترا کرد و در این راه همیشه پشتیبان و همراه من بود و با هر موفقیتی که پشت سر می گذاشتم مرا تحسین و تشویق می کرد. به تازگی هم در یک شرکت بزرگ و معتبر کار می کنم.

قبل از اینکه این که با او آشنا شوم فردی بی اعتماد به نفس بودم. دکتر بودن جزء رویاهایم بود اما همیشه توانایی های خود را دست کم می گرفتم تا بالاخره تشویق های نامزدم محرک من شد. من دیوانه وار عاشق او شدم و به خاطر روحیه انگیزشی که داشت در ازدواج با او مصمم و به تازگی با هم ازدواج کردیم.

او می توانست مثل خیلی از دختران دیگر فقط به فکر خودش و خوشگذرانی هایش با پسر باشد. البته من نمی گویم تفریح و لذت چیز بدی است. نه! حرف من این است که او وقتی فهمید هدف و خواسته من در زندگی چیست، تلاش کرد با تشویق ها و حمایت هایش مرا به خواسته ام برساند و به نتیجه هم رسید.»

شما هم دختر خانم عزیز، به نامزدتان در رسیدن به اهدافش کمک کنید و همراه او باشید. او را تشویق کنید تا در کاری که به آن علاقه دارد  پیشرفت کند. موفقیت هایش را صادقانه تحسین کنید تا احساس بهتری به خود پیدا کند. در این صورت است که شما خواهید توانست پسری را دیوانه خود کنید.

 

من دختری ۳۵ ساله هستم که فوق لیسانس دارم. خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم . موقعیت خوبی هم دارم اما نمی دانم چرا خواستگاری ندارم.

از خانواده ام خجالت می کشم که با این سنم هنوز خواستگار ندارم. گاهی دوستانم به من طعنه می زنند و می گویند: تو چرا ازدواج نمی کنی؟ یا اگر دوستان قدیمی ام را ببینم فورا می پرسند: هنوز مجردی؟

اینها حرف های دل دختری بود که برای مشاوره پیش من آمده بود. البته بارها دختران این سوال را به صورت های مختلف از من می پرسند:

  • دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم
  • میخوام ازدواج کنم اما خواستگار ندارم
  • با این که موقعیت خوبی دارم اما نمی دانم چرا خواستگاری ندارم
  • میخوام ازدواج کنم ولی نمی دانم چرا خواستگار ندارم

شاید شما هم جزء آن دسته از دختران باشید که می ترسید که تا ابد اوضاع به همین منوال پیش برود و نتوانید ازدواج کنید. اگر به دنبال عواملی هستید که باعث تاخیر در ازدواج تان شده و از بالا رفتن سن خود بیم دارید حتما این مقاله را بخوانید.

متاسفانه در جامعه ما در میان مردم جا افتاده كه خوبیِ دختر را از تعداد خواستگارانش می سنجند. یعنی هر دختری كه تعداد خواستگارانش زیاد باشد دختری خوب و اصل و نسب دار است. اما اگر دختری خواستگار نداشته باشد این طور تعبیر می شود كه حتماً مشكلی دارد كه كسی به سراغش نمی رود. آن وقت است كه دختر و خانواده اش روز به روز نگران و ناامیدتر می شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

گاهی نداشتن خواستگار به خاطر وجود مانعی بر سر راه است که باید سعی کنید آن مانع را برطرف کنید.

دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم

من در این مقاله قصد دارم شما را با چند علت نداشتن خواستگار آشنا کنم:

۱- بعضی از دخترها به علل مختلفی چون کمرویی، خجالتی بودن و درون گرا بودن از حاضر شدن در جمع های خانوادگی یا دوستان سر باز می زنند و ترجیح می دهند بیشتر وقتشان را در خانه باشند. در این حالت نه پسری آنها را می بیند که بپسندد و نه شخصی که دختر را به دیگران معرفی کند برای همین خواستگار ندارد.

من به شما توصیه می کنم از مجالس زنانه، عروسی، … و در مکان هایی که احتمال می دهید ممکن است توسط پسر یا فرد دیگری مثل اعضای خانواده او دیده شوید، دوری نکنید. اگر تا به حال این کار را نمی کردید شاید در ابتدا کمی حضور در جمع برایتان سخت باشد. اما این تکنیک به احتمال زیادی جواب می دهد. من مواررد بسیاری را می شناسم که با همین روش توسط پسر، مادر یا خواهر پسر دیده شدند و این دیدار و آشنایی به ازدواج منجر شده است.

۲- تحصیلات بالای دختر یا نداشتن هم کفو هم گاهی باعث بی خواستگاری می شود. مثلاً دختری را در نظر بگیرید که تا مقطع دکترا درس خوانده باشد. اگر این دختر در یک محیط کوچک زندگی کند و افراد تحصیلکرده زیادی در آنجا نباشد، همتایی برایش وجود ندارد.

دختر تعریف می کرد: دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم . بعد از بررسی متوجه شدم او دکترای فیزیک دارد و به تازگی در دانشگاهی تدریس می کند. اما به دلیل اینکه وضع و شرایط مالی پدرش زیاد خوب نیست در یک شهرک کوچک زندگی می کنند. با اینکه دختر موقعیت خوبی دارد اما در اطرافش پسری هم کفو او وجود ندارد.

۳- اگر خانواده ای خوب در محله ای بدنام زندگی كنند احتمال اینکه برای دخترشان خواستگاران خوب بیاید کم می شود؛ زیرا خواستگارها فکر می کنند خود خانواده دختر هم همین گونه است.

متاسفانه امروزه بعضی از خانواده ها به محلی که دختر زندگی می کند بیش از اندازه اهمیت می دهند. مثلاً مادری می گفت: «هر وقت برای قرار خواستگاری به خانه دختر زنگ می زنم اگر ببینم آدرس مربوط به محله های پایین شهر است، نمی روم. آخر جواب مردم را چه بدهم. اگر پرسیدند عروست کجا زندگی می کند چه بگویم؟ دوست دارم پسرم با افتخار بگوید خانوده همسرم از فلان محله هستند نه اینکه خجالت بکشد.»

این فقط ۳ تا از موانع نداشتن خواستگار است در مقالات …. به بقیه موارد خواهم پرداخت.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟ خیلی وقت ها به خیال تان دارید خود را در دل پسر مورد علاقه تان جای می کنید در صورتی که اینگونه نیست و چه بسا نتیجه منفی به همراه داشته باشد و او را بیشتر از خود دور می کنید. یکی از این کارها این است که بخواهید همیشه با او باشید.

شاید تعجب کنید و پیش خود بگویید: «من دوست دارم بیشتر اوقاتم را در کنار او باشم. آیا با این کار به جای اینکه خود را به او نزدیکتر کنم دورتر می کنم؟»

حال باید چکار کرد؟ چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟

این احساس را به دوست پسر خود بدهید که بعد از دوستی هم می تواند آزادیش را حفظ کند.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم

شما به عنوان یک دختر به رابطه جدید طوری فکر می کنید که قرار است زندگی تان را تغییر دهد، اما پسرها در کنار برقراری رابطه به حفظ وضعیت قبل خود هم فکر می کند. شما دوست دارید بعد دوستی بیشتر وقتتان را با او باشید به سینما، پارک، رستوران و … بروید و از پسر انتظار دارید دور تفریحات با دوستانش را خط بکشد و بیشتر با شما باشد. درحالی که او مُصِر است تا حد امکان برنامه های قبلی خود را حفظ کند و در آن تغییری ایجاد نکند.

چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم ؟ اگر او را دوست دارید، آزادش بگذارید، حضور شما در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. اگر سعی کنید زندگی او را به سرعت تغییر دهید، احساس تهدید خواهد کرد.

باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. دائماً او را چک و کنترل نکنید، نپرسید: کجا هستی؟ دیشب کجا بودی؟ و … نشان دهید اگر بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذراند، اعتراضی ندارید.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟ خیلی به او سخت نگیرید. محتاط باشید، نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. این احساس را به او بدهید که بعد از دوستی هم می تواند حداقل تا میزانی منطقی آزادیش را حفظ کند.

كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج با شما تغییر خواهد كرد و آزادیش از او سلب خواهد شد.

هر گاه پسر احساس كند كه ازدواج با شما سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن و شروع زندگی مشترک از خود مقاومت نشان خواهد داد، حتی اگر عاشق شما باشد.

چگونه با دوست پسرم رفتار کنم ؟ به خاطر داشته باشید عشق به معنی سپری کردن تمام لحظات با یکدیگر نیست. البته در هر کاری باید اعتدال رعایت شود همان طور که باید بدانید چه مواقعی او را آزاد بگذارید زمان هایی را که باید در کنار پسر و همراهش باشید تا او را دلبسته و عاشق خود کنید را پیدا کنید.

 

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ وقتی با پسری آشنا می شوید از همان ابتدای رابطه دوست دارید که عشق خود را به او ثابت کنید. از خود می پرسید:

  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به پسری نشان دهیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که عاشقش هستیم ؟

و … سوالاتی شبیه اینها که همه این سوالات یک جواب دارد و آن این است:

به پسر مورد علاقه تان نشان دهید او را فقط به خاطر خودش دوست دارید تا احساس خاص بودن کند.

بعضی از دختران از همان ابتدا که با پسری آشنا می شوند دوست دارند اطلاعاتی در مورد وضع مالی پسر و خانواده اش یا گذشته او به دست بیاورند. شاید در نگاه اول بد نباشد و پیش خود بگویید: «من باید در مورد کسی که می خواهم بعداً با او ازدواج کنم اطلاعات کافی داشته باشم».

حال بیایید این موضوع را برای خود تجسم کنید. در ذهن، خود را جای پسر بگذارید. با دختری آشنا می شوید. دختر از همان اول به دنبال مسائل مادی و جستجو در گذشته­ شماست. آیا شما عاشقانه چنین شخصی را دوست خواهید داشت؟ آیا با این کارها شما نسبت به او دلسرد نخواهید شد؟

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ بنابراین برای این که به پسری بفهمانید دوستش دارید در ابتدای رابطه سعی کنید اصولِ الدین از او نپرسید. سوالاتی مثل «چقدر درآمد دارید؟ قبلاً ازدواجی داشته اید؟ کی و کجا ازدواج کردید؟ چرا جدا شدید؟ کار پدر و مادرتان چیست؟ خانه دارید؟ قیمت ماشینتان چقدر است؟ و … » خودداری کنید.

این سوالات نشان می دهد که شما او را زیر ذره بین گذاشته اید و قصد ارزیابی اش را دارید. باید این حس را به پسر مورد علاقه تان بدهید که او را به خاطر خودش می خواهید. اگر فرد پولداری است باید به او بفهمانید که حتی اگر روزی پولش را از دست بدهد احساساتتان نسبت به او تغییر نخواهد کرد و همان قدر دوستش خواهید داشت.

چگونه به پسری بفهمانیم دوستش داریم ؟ علایق او را بشناسید. از احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه اش صحبت کنید.

مثلاً اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید و موفقیتش را تحسین و تشویق کنید. باید در کنار او لذت ببرید نه اینکه حساب بانکی های او را چک کنید. بعد از مدتی که توانستید اعتماد او را به خود جلب کنید و او را عاشق و وابسته خود کنید همه چیز را به شما خواهد گفت. مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است.

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که باشد، ارزش قائل هستید.

 

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه ؟ خیلی وقت ها به دنبال راهکارهایی هستید تا بتوانید پسر مورد نظرتان جذب کنید و در ابتدا هم موفق می شوید اما بعد از مدتی پسر نسبت به شما آن عشق سابق را ندارد. شما از خود می پرسید: چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه ؟ علت این دلسردی چیست؟

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه

یکی از تکنیک ها اهمیت دادن به غرور مرد است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟

شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک دختر از پسر بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از پسران لذتبخش هم هست که در آینده همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان، پسر همچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست.

به هزار و یک دلیل پسرها دوست دارند قوی و محکم ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آنها این است که دختری که دوستش دارند آنها را قوی، پشتیبان و حمایت کننده بداند.

پسر می خواهد دست کم نگیریدش. بنابراین همیشه این حس را به او بدهید که درنهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد، تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، مسائل احساسی و … غرور او را نشکنید. وقتی پسر احساس کند که مورد پذیرش شما قرار دارد عمیقاً عاشق و شیفته شما خواهد شد.

چکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه

یکی از دوستانم به عنوان کارمند بخش فروش در شرکتی مشغول بود. در محل کارش با دختری آشنا شده بود که مدیر فروش بود و در آن شرکت مقام بالاتری نسبت به او داشت. او تعریف می کرد می خواهم به ارتباطم با او را خاتمه دهم.

وقتی علت را از او جویا شدم گفت: در محل کار او مقام بالاتری نسبت به من دارد و این مسئله باعث شده او در بیرون از شرکت هم نسبت به من احساس برتری کند. فکر می کند چون سر کار زیر دست او هستم در بیرون از آنجا هم باید به من حکمفرمایی کند. آخر من مرد هستم و دوست ندارم همسر آینده ام، کسی که می خواهم سالیان سال با او زندگی کنم مرا کوچک و ضعیف بداند. من می خواهم او به من تکیه کند و مرا پشتیبان خود ببیند، نه اینکه من به او تکیه کنم.

چه هدیه ای برای دوست پسرم بخرم ؟ یکی از کارهایی که می توانید برای ابراز مهر و محبت به دوست پسرتان انجام دهید و در تقویت استحکام رابطه شما نقش بسیاری دارد، خرید هدیه برای دوست پسر خود است.

ایتدا سعی کنید به مناسبت های مختلف (مثل روز تولد، ولنتاین) و یا بی دلیل کادو دهید.

بهترین هدیه برای دوست پسرم چیست ؟ برای خرید هدیه برای دوست پسر این نکات را در نظر داشته باشید:

۱- سعی کنید هدیه‌ای بخرید زیاد از آن استفاده کند و هر وقت استفاده می کند به یاد شما بیفتد. مثلاً یک عطر خوشبو، ساعت مچی، آویز جلوی شیشه ماشین.

۲- برای دوست پسرم هدیه چی بخرم ؟ سعی کنید هدیه متناسب با شغل و علایقش باشد. اگر دانشجو است یک کلاسور زیبا برایش بخرید. اگر کوهنورد است کوله پشتی برایش بخرید تا در کوه هم به یاد شما باشد. اگر به فلان خواننده علاقه دارد آهنگ های آن خواننده را جمع آوری و به او هدیه دهید.

۳- پسرا از چه هدیه ای خوششون میاد ؟ بهتر است همراه هدیه یک نامه کوتاه با دست ‌خط خودتان نوشته و درون آن قرار دهید. مطمئناً یک نامه عاشقانه با دست خط خودتان، همراه با قطعه شعری در مورد تعریف و تمجید از پسر، او را دیوانه وار عاشق شما خواهد کرد.

چه هدیه ای برای دوست پسرم بخرم

۴- هیچگاه قیمت هدیه را به او نگویید. حتی اگر گران خریده باشید زیرا اینکار شما باعث می شود او تصور کند شما منت بر سر او می گذارید.

۵- بهتر است در ابتدا هدیه های بسیار گرانبها نخرید. چون این امر بی دلیل باعث بالا رفتن سطح توقعات او می شود و اگر روزی شما به مناسبتی کادوی مورد علاقه اش رو که ممکن بسیار گران بها هم باشه تهیه نکنید موجب شود علاقه طرف به شما کم شود. البته به این معنی نیست که پسر به خاطر پول و یا کادوهایتان شما را دوست دارد بلکه خودتان از همان اول عشق و علاقه را در کادوهای گرانقیمت نشان دادید و سطح توقع او را بیش از اندازه کرده اید.

چگونه یک پسر را به خود وابسته کنیم ؟ من در این مقاله می خواهم شما را با تکنیکی آشنا کنم که شاید تاکنون کمتر به آن توجه می کردید.

بسیاری از پسران این تصور را دارند که دختران زیاد حرف می زنند. شما باید این اطمینان را به پسر مورد علاقه خود بدهید که به اندازه کافی گوش می دهید.

شاید فکر کنید برای مجذوب کردن پسر ، خوب و زیبا صحبت کردن کافی است ولی این نکته را بدانید که برای جذاب بودن باید شنونده خوبی هم باشید. وقتی شنونده خوبی باشید در واقع دارید او را تشویق می کنید که حرف بزند، با شما درد دل کند، از خوشی ها و ناخوشی هایش بگوید و آن وقت است که طرف مقابلتان تصور می کند شما بسیار خوش صحبت هستید.

لئوباسکالیا روانشناس و نویسنده مشهور می‌گوید: به یاد داشته باشید که بسیاری از وقت‌هاست که افراد می‌خواهند فقط به حرفهایشان گوش دهید، نه چیزی بیش‌تر.

چگونه یک پسر را مجذوب خود کنیم

شما تصورش را هم نمی توانید بکنید، یک پسر از این که نامزدش آن قدر خوب به حرفهایش گوش دهد چه حالی می شود و دخترانی که فقط گرفتار من خود هستند و دائم از خودشان حرف می زنند در نظر پسر خودخواه و کسل کننده هستند.

بنابراین سعی کنید شنونده خوبی برای دوست پسرتان باشید، چون آدم‌ها بیشتر مجذوب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود.

وقتی به حرف‌های او خوب توجه می کنید به ‌تدریج شعله های عشق را در او روشن خواهید کرد که برای همیشه ماندگار است.

بنابراین با دقت، با سکوت کامل و بدون اینکه حرف او را قطع کنید به حرفهایش گوش کنید چنانکه گویی هیچ چیز در دنیا و در آن لحظه برای شما مهم تر از حرف های او نیست.

چگونه یک پسر را مجذوب خود کنیم ؟ وقتی می خواهد در مورد موضوعی با شما صحبت کند اگر در حال انجام کاری هستید، آن را کنار بگذارید و تمام توجه تان را به آنچه می گوید متمرکز کنید. هرگز صحبت ‌هایش را قطع نکنید، تلفن همراهتان را خاموش کنید و به او بگویید تا بداند به خاطر او موبایل تان را خاموش کردید با این کار مطمئن باشید که او احساس ارزشمند بودن می کند و عشق شما در دلش بیشتر خواهد شد.

گاهی در حین صحبت کردن با پرسیدن سوالات مرتبط، همدردی کردن، سر تکان دادن و با میل و رغبت گوش کردن تشویقش کنید تا بیشتر درباره موضوع پیش آمده حرف بزند. برای جلب محبت و مجذوب کردن او بیش از هر چیز به دقت به حرفهایش گوش دهید. با گوش دادن دقیق، به او می فهمانید که به دنبال درک او هستید. در عوض، او هم شما را مورد اعتماد و دوست داشتنی می داند.

 



:: بازديد از اين مطلب : 374
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

آیا به پسری علاقه مند هستید اما مطمئن نیستید که این او هم شما را دوست دارد یا نه؟ احساس می‌کنید به شما توجه دارد اما دقیقاً نمی دانید که این احساس واقعی است یا زاییده خیالاتتان؟ از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟ چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا دارد ما را بازی می دهد؟
اگر به این فکر می کنید که پسر مورد نظرتان به شما علاقه دارد یا نه، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می خواهم علائمی که نشان می دهد یک پسر عاشق شما است یا نه را آموزش دهم.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۱- اگر پسری شما را دوست داشته باشد به علایق و خواسته های شما توجه زیادی نشان می دهد. او دوست دارد بداند که شما به چه چیزهایی علاقه دارید و از چه چیزهایی بدتان می آید. وقتی علاقه مندی هایتان برای پسر مهم باشد و به دنبال جمع آوری این اطلاعات در مورد شما باشد یعنی واقعا دوستتان دارد.
جمع آوری این اطلاعات به دو صورت است:
مستقیم: گاهی در صحبت ها از موضوعات مورد علاقه تان سوال می کند یا ممکن است از شما بپرسد که از زندگی تان چه می خواهید و چه آرزوهایی دارید.
غیر مستقیم: از دوستان و اطرافیانتان بدون این که شما مطلع شوید درباره علاقه مندی های شما سوال می کند.
۲- وقتی فهمید به چه چیزهایی علاقه دارید یکدفعه علایق خود را به سمت و سوی چیزهایی که شما دوست دارید تغییر می دهد. مسائلی که قبلاً برایش هیچ جاذبه ای نداشتند اما چون مورد علاقه شماست را دوست دارد امتحان کند. مثلاً علاقه مند شدن و خوردن غذای خاصی که شما دوست دارید. گاهی هم سعی می کند درباره موضوعات مورد علاقه شما صحبت کند تا از این طریق بتواند دل شما را بیشتر به دست بیاورد.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۳- اگر پسری از ته قلب به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با هم سپری کنید. هر چقدر هم که سرش شلوغ باشد اما باز هم زمانی را برای بودن در کنار شما در نظر می گیرد. برای باهم بودن لازم نیست حتما دلیل و یا برنامه ای وجود داشته باشد اگر از دیدن شما واقعا خوشحال می شود یعنی خیلی دوستتان دارد.
مثلا اگر مجبور است که به سفر کاری برود قبل از رفتن به شما زنگ می زند و می خواهد حتما شما را ببیند. یا اگر از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد با اینکه سرش شلوغ است و زمان خالی ندارد اما برنامه آن روز را به نحوی تغییر می دهد که حتماً به کار شما را انجام دهد.
۴- پسری که از صمیم قلب به شما علاقه مند است شما را به دوستان و حتی خانواده اش معرفی می کند و البته این کار را با افتخار انجام می دهد. اگر مدتی است که با پسری آشنا شدید اما هنوز وجود شما را از همه مخفی می کند و وقتی به او می گویید که چرا به خانواده ات نمی گویی دلیل موجه و قانع کننده ای نمی یابید، زنگ خطری برای شماست. چون ممکن است شما را برای هوا و هوس چند روز خوشگذرانی خود بخواهد.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۵- در فکر ازدواج با شماست .وقتی پسر شما را دوست داشته باشد برای ازدواج پیش‌قدم می شود. اگر هر موقع حرف از ازدواج به میان می آید بحث را عوض می کند یا از جواب دادن طفره می رود و یا بهانه های بیهوده می آورد و ازدواج را به تاخیر می اندازد، باید به علاقه او شک کنید. زیرا پسری که شما را دوست داشته باشد به خاطر ترس از دست دادن شما فوراً پیشقدم می شود.
شما می توانید او را امتحان کنید مثلاً به او بگویید خواستگاری زنگ زده که سمج است و می خواهد هر چه زودتر به او جواب دهم. از او بخواهید هر چه سریع تر تکلیفتان را روشن کند. اگر به فکر آمدن به خواستگاری شما افتاد که خیلی خوب است اما اگر باز هم طفره رفت باید به عشق او شک کنید.

به دوست پسرم چی بگم

۱- درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند. از او سوالاتی بپرسید که می دانید از جواب دادن به آنها لذت می برد.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

بعد از کلی صحبت با سهیلا خانم و ارائه راهکارهایی فهمیدم آن پسر به ماشین، انواع مدل های آن و لوازم جانبی و … علاقه بسیاری دارد. به دختر خانم گفتم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببر تا بتوانی هم صحبت خوبی برای او باشی و از سوالاتی پیرامون این موضوع بپرسی. بعد از مدتی دختر به من مراجعه کرد و می گفت: باورتان نمی شود از وقتی درباره علایق او حرف می زنم انگار دلش می خواهد زمان بیشتری با هم باشیم و به تازگی او هم در مورد علاقمندی های من صحبت می کند.

۲- با دوست پسرم چه حرفی بزنم؟ اخبار و موضوعات روز را دنبال کنید. به روزنامه‌ها و خبرها توجه کنید، همیشه یک چیز جالب برای شروع یک گفتگو در آنها وجود دارد. خواندن بعضی مطالب در کتابها هم می تواند موضوع صحبت خوبی باشد. البته در کنار این ها، موضوعات مربوط به بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها هم برای حرف زدن جالب هستند.

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

۳- به دوست پسرم چی بگم ؟ به محیط اطراف خود توجه کنید. بد نیست کمی تمرکزتان را گسترده‌تر کنید، به اطرافتان نگاه کنید. گاهی چیزهای جالبی در محیط اطرافتان برای شروع گفتگو وجود دارد. مثلاً صدای موزیک ماشین در حال رد شدن، کتاب‌ها و فیلم‌های توی قفسه در یک مهمانی، لباس جالب یک نفر، همه موضوعات خوبی برای حرف زدن هستند. به اطراف نگاهی بیندازید. ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه.

 

چگونه پسری را جذب کنیم ؟ خیلی از مواقع در اطرافتان پسری را می بینید که آنقدر عاشق و دلباخته دوست دخترش شده است که به جز او به هیچ دختر دیگری فکر نمی کند و در آخر هم با هم ازدواج می کنند و شما پیش خود می گویید: ای کاش من هم می توانستم پسری را جذب کنم.

ممکن است پسر مورد علاقه تان را ماهها زیر نظر گرفته باشید و به او فکر کنید و به امید جذب پسر سعی و تلاش خود را می کنید با او ارتباطی دوستانه و صمیمی برقرار کنید اما عاقبت به آنچه می خواهید نمی رسید و او را از دست می دهید. چرا؟ چگونه یک پسر را جذب خود کنیم ؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید « چگونه پسری را جذب کنیم » این تکنیک مهم را بخوانید. موفقیت در روابط و جذب پسر مورد علاقتان راه و روشی آموختنی دارد.

چگونه پسری را جذب کنیم

تکنیک جذب پسر : در ابتدای دوستی خود را به او نزدیک کنید، سپس سعی کنید او خودش را به شما نزدیک کند.

برای جذب پسر مورد علاقتان با این تکنیک باید این دو قدم را بردارید:

قدم اول برای جذب پسر : در ابتدای رابطه با پسر زیاد معاشرت کنید و همدیگر را ببینید. هر چه بیشتر با او ارتباط نزدیکی داشته باشید شما را بیشتر دوست خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است که اگر با یک فرد خاص پی در پی رو به رو شوید نسبت به آن شخص علاقه مندتر می شوید.

[quote]دیوید لیدمن متخصص رفتارشناسی انسانها می گوید: هر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص شما را بیشتر دوست خواهد داشت.[/quote]

به همین دلیل اوایل آشنایی با پسر از اینکه غیر قابل دسترس، فراری و دور باشید، بپرهیزید. در عوض به دنبال بهانه های مختلف باشید که وقت خود را با او بگذرانید. مثلاً با او قرار بگذارید و سعی کنید در دیدارهایتان او را جذب خود کنید. از او درباره علاقه مندی هایش سوال کنید، حرف بزنید و کمتر از موضوعات مورد علاقه خود حرفی به میان بیاورید.

قدم دوم برای جذب پسر : بعد از این که اطمینان حاصل کردید که پسر هم جذب شما شده این قدم را بردارید. در این قدم دیگر نباید بیش از حد به پسر نزدیک شوید و همیشه کنارش باشید. همیشه در کنار هم بودن، باعث می شود حس قشنگ دلتنگی از بین برود و شما تکراری به نظر بیایید. همیشه در دسترس بودن شما سبب کاهش ارزش و شأن شما می شود. بنابراین بعد از مدتی باید دیدارهایتان را کم کنید و کم کم خود را کمی از او دور کنید.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به شما تبریک می گویم زیرا شما قانون کمیابی را اجرا کردید.

بنابراین برای جذب پسر مورد علاقتان در ابتدا با او باشید و سپس کمیاب گردید، آنگاه مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید.

چگونه یک پسر را جذب خود کنیم

در رابطه خود اعتدال را رعایت کنید. همیشه در دسترس پسر نباشید تا هر وقت خواست بتواند شما را ببیند یا بخواهد صحبت کند. ضرب المثلی هست که می گوید: گاهی دوری، دوستی می‌آورد.

زیاد در دست و پایش نباشید. یاد بگیرید كه گاهی جواب رد بدهید. مدام تلفن را در دست نگیرید که چکار می کنی، چکار می کنم، کجایی، کجایم، چطوری، چطورم و … .

دائماً به او زنگ نزنید تا گزارش کارهای روزانه به او بدهید. بعضی مواقع موبایلتان را خاموش کنید یا هر وقت تماس گرفت به گونه ای جواب ندهید که انگار منتظرش بودید. بلکه حتی گهگاه خیلی شتاب زده جواب دهید و بگویید: «کار دارم بگذار برای بعد». کنجکاوی پسر را تحریک کنید. اجازه دهید در ذهنش این سوال بوجود آید که چکار می کند که نمی تواند جواب دهد؟ هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار بیکار کنار تلفن نشسته‌اید و منتظر تماس او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد!

سر خود را شلوغ کنید، خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید، زندگی شما فقط حول او نمی چرخد. و به او نشان دهید که درگیر کارهای زیادی هستید. و خلاصه برای زندگیتان برنامه ریزی داشته باشید تا بیکار نباشید. در دسترسش نباشید. بگذارید دنبالتان بگردد و دلش برای شما تنگ شود و در این موقع است که او سعی می کند خودش را به شما نزدیک کند.

یکی از سوالاتی که معمولا برای دختر خانم ها پیش می آید این است که: چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

اگر شما از آن دسته از دخترانی هستید که مدتی است با پسری رابطه دارید اما دلتان می خواهد هر چه زودتر تکلیف خود را مشخص و این دوستی را به ازدواج تبدیل کنید به این نکات مهم توجه کنید.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

این ۴ نکته مهم را حتماً در ازدواج با دوست پسر خود در نظر بگیرید:

۱- هیچ گاه برای ازدواج به پسر فشار نیاورید. اصرار بیش از حد و عجله شما، جایگاه شما را در پیش چشم او پایین می‌آورد و حتی بعد از ازدواج با به وجود آمدن یک مشکل و گله و شکایت از سوی شما به راحتی می گوید: «خودت خواستی. من که اصراری به این ازدواج نداشتم.»

۲- به جای اینکه مدام از او بخواهید به خواستگاری تان بیاید، بفهمید به چه دلیل آمادگی ازدواج را ندارد. می‌توانید در این مورد با هم صحبت کنید و دلایلی که باعث عدم آمادگی او برای ازدواج می شوند را دریابید. شاید شما بتوانید به او در برطرف کردن‌شان کمک کنید و شاید این دلایل به شما برای صبر بیشتر انگیزه دهند.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم ؟ فرض کنید پسر مورد علاقه تان به اتمام نرسیدن تحصیل، رفتن به خدمت سربازی یا مسائل مالی را دلیلی بر عدم آمادگی اش برای ازدواج عنوان می کند. شما باید با توجه به این مواردی که می گویم تصمیم بگیرید که آیا انتظار فایده ای دارد یا نه؟

چند سال دارید؟ آیا صبر کردن باعث می شود سن مناسب ازدواج را از دست بدهید؟

خواستگارانی خوب دارید یا نه؟ گاهی شما موارد مناسب زیادی را به خاطر پسر رد می کنید و بعد از چند سال می بیند که پسر به تعهدش که همان ازدواج با شما بوده عمل نمی کند و خیلی راحت قول و قرارهایش را به هم می زند. در اینجاست که شما افسوس سالهای برباد رفته و فرصت های طلایی که از دست دادید را می خورید.

چه مدت زمان از شما می خواهد که صبر کنید. آیا زمان زیادی است یا نه؟

مجموع این پاسخ ها به تصمیم گیری شما کمک می کند.

۳- اگر پسر از شما مهلتی برای رسیدن به خواسته هایش خواست و قرار بر این شد که بعد از تحقق برنامه‌هایش به خواستگاری‌تان بیاید، چاره‌ای جز انتظار ندارید. فقط سعی کنید با همفکری هم، پیش‌نیازهای رسیدن به این اهداف را مشخص کرده و مهلتی مشخص را تعیین کنید. در این مدت بهتر است میزان تلاش او برای تحقق وعده‌هایش را زیر ذره‌بین بگذارید.

۴- اگر بعد از مهلت تعیین شده باز هم بهانه ‌تراشی کرد و و دلایلی را مطرح کرد که از نظر شما و اطرافیان‌تان قابل ‌قبول نبودند، بدانید که شما در حال ازدست دادن فرصت خود برای ازدواج هستید و بیهوده به این ارتباط دل بسته‌اید.

در بیشتر مشاوره هایم با دخترانی رو به رو می شوم که از من می پرسند: « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم »

مثلاً یکی از مراجعینم تعریف می کرد: مدتی است که با مردی آشنا شدم. من او را خیلی دوست دارم و ایشان هم به من علاقه دارد اما هنوز خود را به طور کامل متعهد نکرده و تا به حال صحبتی از ازدواج به میان نیاورده است. احساس می کنم باید بیشتر از قبل او را عاشق و دلبسته خود کنم تا به هیچ کس جز من برای ازدواج فکر نکند.

اگر در فکر این هستید که خود را به مرد دلخواهتان نزدیکتر و رابطه تان را گرم تر و صمیمی تر کنید و دوستی تان را به ازدواج تبدیل کنید، به این نکته کاربردی و مهم خوب توجه کنید.

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم

یکی از راه های عاشق كردن مردان این است که مرد مورد علاقه تان را تایید و تحسین کنید.

خصوصیات خوب شخصیتی، رفتاری و موفقیت های مرد را نادیده نگیرید. هر شخصی درطول زندگی نیاز به تایید ویژگی های مثبتش و موفقیت هایش دارد. این نیاز مانند نیاز به غذا و استراحت مداوم است.

در پاسخ به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باید بگویم که به دنبال فرصت هایی برای تایید نامزدتان باشید. بدانید با اجرای این تکنیک مورد استقبال او قرار می گیرید و در پیش چشمانش عزیزتر خواهید شد.

بهترین تعریف برای تایید، ستایش است. هرگاه مرد را به خاطر کاری که انجام داده ستایش کنید اعتماد به نفس و انگیزه اش افزایش می یابد. اگر او به موفقیتی هر چند کوچک دست پیدا کرده، بی تفاوت و سرسری از آن نگذرید. هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید تا به او بفهمانید موفقیت های او برای شما با ارزش و مهم است.

فرض کنید نامزدتان در حال راه اندازی کسب و کاری است. در طول این مدت سعی کنید مثل یک همراه و همدل در کنارش باشید در شکست ها و سختی ها او را دلداری دهید و در پیشرفت ها او را تحسین کنید و موفقیت هایش را جشن بگیرید.

پسری به من مراجعه کرده بود و تعریف می کرد: حدود یک سالی است با دختری آشنا شدم و قصد ازدواج با او را دارم. من خیلی او را دوست دارم اما او یک عیب بزرگ دارد که به تازگی فکر مرا به خود مشغول کرده است.

من ۶ ماه پیش کسب و کاری را راه اندازی کردم و خدا را شکر اوضاع خوب است. اما او در این مدت ۶ ماه از کارهایی که می کنم هیچ چیزی نمی پرسد. انگار برایش مهم نیست وقتی هم خودم از موفقیت هایم تعریف می کنم خیلی معمولی برخورد می کند و بعد بحث را به موضوعی دیگر که خود دوست دارد تغییر می دهد. من هر کاری می کنم برای آینده مان است. دوست دارم به من انگیزه و انرژی دهد و هنگامی که در کارم با مشکلی بر می خورم همراه و همدل من باشد اما متاسفانه این طور نیست.

اگر دختر این نکته طلایی را می دانست و در موفقیت ها نامزدش را تایید و تشویق می کرد. هیچگاه پسر از ازدواج با او دلسرد نمی شد. پس این تکنیک با ارزش می تواند پاسخ خوبی به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باشد.

آیا خواستگاری دختر از پسر درست است ؟ از قدیم تا به امروز رسم بوده که پسر از دختر خواستگاری کند. پسر به هر دختری که علاقه مند شود براحتی خواسته قلبی خود را مطرح می کند. اما خواستگاری دختر از پسر مقوله ای هست که در کشور ما چندان رایج نیست.

چرا یک پسر می تواند خیلی راحت از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند اما دختر نمی تواند؟

آیا با خواستگاری دختر از پسر موافقید ؟

خواستگاری دختر از پسر

اگر خواستگاری دختر از پسر به صورت پیشنهاد مستقیم باشد ممکن است آغازگر مشکلات دیگری در رابطه شود و بعدها هم در زندگی مشترک تاثیرات نامطلوبی بگذارد. بنابراین هیچ‌گاه رو در رو و مستقیم به پسر پیشنهاد ازدواج و این که به خواستگاری شما بیاید، ندهید.

حال باید چکار کرد ؟ چگونه از پسری خواستگاری کنیم ؟ اگر مدت زیادی صبر کرده اید اما خبری از خواستگاری پسر و پیشنهاد ازدواج نیست، بهتر است به صورت غیرمستقیم و نامحسوس خواسته تان را بیان کنید. یک پیشنهاد غیرمستقیم، می تواند تکلیف تان را تا حدی روشن کند.

چگونه از پسر خواستگاری کنیم ؟ اگر شما به صورت مستقیم از پسر خواستگاری کنید و پیشنهاد ازدواج دهید، معمولا عقب نشینی می کند و حالت دفاعی به خود می گیرد. او پیش خود خیال می کند که شما دختر جلف و سبکی هستید و یا بی شوهری شما را به دادن این پیشنهاد مجبور کرده است. بنابراین بهتر است ابتدا زمینه را مهیا کنید و کمی منتظر بمانید.

چگونه دختر از پسر خواستگاری کند ؟

نحوه و روش خواستگاری دختر از پسر : این سه تکنیک را برای خواستگاری از پسر به کار بگیرید. اگر این مراحل را با موفقیت طی کنید امکان خواستگاری پسر از شما چند برابر می شود.

۱- اول اینکه می توانید به پسر بگویید خواستگاری زنگ زده و پدر و مادر شما مصر برای ازدواج شما با او هستند، یا مدتی است خواستگاران زیادی زنگ زدند اما شما هر دفعه با بهانه های مختلف خواستگاران را رد می کنید. بعد از او بخواهید تکلیف شما را هر چه سریع تر روشن کند. با این حرف، اگر خواهان شما باشد از ترس از دست دادن شما و اینکه مبادا خانواده تان شما را به فرد دیگری بدهند فوراً بری خواستگاری اقدام می کند.

۲- دوم اینکه می توانید به ایده هایی که در زمینه ازدواج دارید اشاره کنید. مثلاً بگویید ارتباط هدفدار را می پسندید، خیلی با طولانی شدن زمان دوستی های قبل از ازدواج موافق نیستید، دوست ندارید هر روز با یک پسر باشید و … .

در این مورد صحبت کنید و به عکس العمل های او خوب توجه کنید. اگر پسر بعد از اینکه حرف های شما را شنید، صحبت را عوض کرد یا نشان داد که مخالف شما فکر می کند، بهتر است وقت خود را تلف نکنید.

۳- اگر فرد مورد اعتمادی و رازداری را می شناسید که با پسر رابطه خوبی دارد و از طرف دیگر شما می توانید حرف دلتان را به او بزنید، از او کمک بگیرید. مثلاً از آن فرد بخواهید به گونه ای که پسر متوجه نشود شما پشت این ماجرا هستید، با او صحبت کند و نظر او را در مورد شما جویا شود. اینکه آیا پسر قصد ازدواج با شما را دارد یا نه فقط برای خوش گذرانی و تفریح باشماست. بعد اگر نظر پسر نسبت به شما مثبت است او را تشویق به ازدواج کند.

 

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دوست پسرتان قرار می گذارید اما موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود ندارید و نمی دانید چه حرف هایی با او بزنید.

قبل از ملاقات بارها از خود می پرسید: با دوست پسرم درباره چی حرف بزنم ؟

هنگامیکه کنار او می نشینید سکوتی بین شما حاکم است که آزارتان می دهد. در ذهنتان به دنبال موضوعی برای صحبت می گردید اما موضوع برای صحبت با دوست پسر خود پیدا نمی کنید.

اگر این اتفاق زیاد برایتان می افتد و این سکوت‌ها بیش از اندازه طول می‌کشند، بد نیست این راهکارها را برای یافتن موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود به کار بگیرید تا در نظر او دختری خوش صحبت و جذاب به نظر برسید.

موضوع برای حرف زدن با دوست پسر

۱- آدم‌ها همیشه دوست دارند که درمورد چیزهایی که دوست دارند حرف بزنند. پس درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

مطمئن باشید صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه پسر خیلی بیشتر از آب‌و‌هوا یا هر بحث دیگری او را به هیجان خواهد آورد. ناراحت نباشید که مجبورید فقط گوش دهید. زیرا با این کار بیشتر از قبل دل او را به دست می اورید و حتی ممکن است کم کم به دانستن در مورد علایق شما روی آورد.

شاید بپرسید: با دوست پسرم راجع به چی حرف بزنم

به طور مثال در مورد خواننده و آهنگ ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، غذاها و خوراکی هایی ها، کسب و کار و شغل موردعلاقه اش، سفرهایی که تاکنون رفته و … خلاصه به هر موضوعی که علاقه مند است صحبت کنید.

۲- برای فهمیدن علایق او می توانید از اطرافیان، دوستانش یا خود او به طور غیر مستقیم سوال کنید. با این کار می توانید موضوع واسه حرف زدن با دوست پسر خود بیابید.

۳- وقتی فهمیدید به چه چیزهایی علاقه دارد باید بعد درباره آن موضوعات تحقیق و مطالعه کنید تا آگاهی خود را در آن زمینه ها بالا ببرید و بتوانید به راحتی با او درباره آن موضوعات صحبت کنید. وقتی او ببیند مسائل مورد علاقه اش را از زبان شما می شنود، شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و با اشتیاق درباره آن صحبت می کنید، عشق او نسبت به شما چندین برابر خواهد شد به گونه ای که او شما را نیمه گمشده خود خواهد دید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 364
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

چگونه مورد توجه مردان باشیم ؟ واضح است که تمام انسانها مهربانی و محبت را دوست دارند و مردها هم از این دسته مستثنی نیستند. شاید فکر کنید یک مرد با ظاهر خشن و زبانی که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید، دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند.

اشتباه نکنید. تمام مردان نیازمند جنبه مهربانانه زنان زندگی خود هستند. پس مهربان باشید و محبت کنید.

چگونه مورد توجه مردان باشیم

امروزه برخی از دختران به ‌دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود از جمله مهربان ‌بودن را کم‌رنگ کرده‌اند، درصورتی‌ که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت از طرف دختر مورد علاقه اش را می‌خواهد. اما متأسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می‌خواهند که قدرت و استقلال خود را به رخ فرد مقابل بکشند.

چگونه مورد توجه مردان باشیم ؟ مهربانی هزینه ای ندارد و شما می توانید با محبت کردن به مرد مورد علاقتان او را به سمت خود بکشانید و برای همیشه قلب مرد را از آنِ خود کنید. مهر و محبت یكی از كلیدهایی است كه می تواند هر در بسته ای را باز كند.

چگونه مردی را جذب خود کنیم ؟ احتمالا در اطرافتان دخترانی را دیده اید که بیش‌تر از سایرین مردان را جذب می‌کنند و شما به آنها غبطه خورده اید که چه تکنیک هایی را به کار برده اند که توانسته اند مردی را مجذوب خود کنند.

شاید بگویید مردان جذب زیبایی آنها شده اند، خب زیبایی بدون شک مهم است، اما همه‌ چیز نیست. دختری که خیلی خوش سیما نیست هم می‌تواند مردی را جذب خود کند.

راز جذب مردان زیبا بودن نیست، قطعا مستلزم موارد بیش‌تری است.

چگونه مردی را جذب خود کنیم

چگونه یک مرد را جذب خود کنیم ؟ یکی از ویژگی‌هایی که در شما یک مرد را جذب خود می کند و او را در ازدواج مصمم تر می کند این است که فردی شکاک و بدبین نباشید.

اگر در همان ابتدای رابطه و آشنایی در مورد مرد مورد علاقه تان افکار ناجور در سر داشته باشید به احتمال زیاد او شما را برای یک عمر زندگی آرام و شیرین انتخاب نخواهد کرد.

بعضی از دختران به محض اینکه پسر جواب تلفن هایش را نمی دهد خیال می کنند عشقی که بین آنها بوده کمرنگ شده است یا دختر دیگری را در سر دارد و هزار جور افکار منفی در سر می پرورانند. بعد که پسر را دیدند گله و شکایت می کنند چرا جوابم را نمی دهی، چرا به من اهمیت نمی دهی و … . اما لحظه ای به این فکر نمی کنند شاید واقعا مشکلی بوده که پسر نمی توانسته جواب تلفن هایش را بدهد.

یکی از دوستان تعریف می کرد: «موبایلم را گم کرده بودم و نامزدم هر چه زنگ می زد، کسی جواب نمی داد. فردای آن روز با موبایل یکی از دوستانم به او زنگ زدم با عصبانیت گفت : کجا هستی؟ چرا تلفنت را جواب نمی دهی؟ وقتی حقیقت را فهمید شرمنده شد و از افکاری که شب تا صبح به ذهن خود راه داده بود ناراحت بود.»

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «با دوستانم کسب و کاری را راه اندازی کرده بودیم. موضوع را با نامزدم در میان نگذاشتم و می خواستم در پایان کار او را غافلگیر و شگفت زده کنم. برای همین تلفن های مربوط به کارم را قطع می کردم و جلوی او جواب نمی دادم. بر سر همین موضوع او به من شک کرده بود و یک روز با تندی گفت که دیگر نمی خواهد من را ببیند وقتی علت را جویا شدم گفت برو با عشق جدیدت. وقتی واقعیت را برای او تعریف کردم خیلی خجالت زده شد.

بعد از آن موضوع دچار شک شدم می خواستم بعد از موفق شدن در کارم به خواستگاری او بروم و مقدمات ازدواج را فراهم کنم اما قضاوت های زودهنگام و نابه جای او مرا دچار تردید کرده است. البته قبلاً هم دیده بودم که خیلی زود در مورد مسئله ای قضاوت می کند. من دوست دارم همسسر آینده ام فردی صبور باشد و اگر موضوعی ذهنش را درگیر کرده با من صحبت کند نه اینکه بدون هیچ حرفی برای خود حکم صادر کند.»

چگونه مردی را جذب خود کنیم ؟ بنابراین قضاوت نا به جا و زودهنگام نکنید. اگر موضوعی درمورد نامردتان فکرتان را درگیر کرده، آن را صادقانه با او درمیان بگذارید. در عین حال، به خاطر آن موضوع به او اهانت نکنید و آن را تبدیل به یک مشکل نکنید. منفی‌باف بودن پسندیده نیست.

قطعاً وقتی مرد مورد نظرتان ببیند شما فردی منطقی هستید که در صورت وجود یک مسئله آن را به آرامی با او درمیان می گذارید و از ایجاد تنش و منفی بافی جلوگیری می کنید جذب شما خواهد شد و هیچگاه شما را رها نخواهد کرد.

 

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ آیا شما جزء آن دسته از دخترانی هستید که با پسری آشنا شدید و عاشق هم هستید اما به دنبال راهکارهایی هستید تا این رابطه به سردی کشیده نشود و آشنایی خود را به ازدواج تبدیل کنید. اگر می خواهید بدانید چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ این مقاله را تا انتها بخوانید.

یکی از این راهکارها که با به کارگیری آن می توانید دوست پسر خود برای ازدواج نگه دارید این است: فردی منعطف و دلپذیر باشید.

اگر پسر راجع به مباحثی همچون سیاست، مذهب یا هر مسئله دیگری که به زندگی و آینده شما خیلی ربط ندارد و اهمیت چندانی ندارد، عقاید خاص خودش را دارد و شما با او مخالف هستید به جای مجادله و بحث بهتر است که موضوع صحبت را مؤدبانه تغییر دهید. مراقب باشید از بحث و مجادله دوری کنید. نظرات و عقاید هر کس محترم است و هیچ دلیلی ندارد که شما تلاش کنید تا عقاید فرد مقابل خود را تغییر دهید.

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ پسری به من مراجعه کرده بود و اظهار می کرد: «من یک رابطه آرام و بدون هر گونه تنش را می خواهم و از مشاجره و دعوا بیزارم. من دوست دارم همسر آینده ام فردی منعطف باشد. اما دوست دخترم این گونه نیست. کافی است در مورد مسئله ای نظرش با من متفاوت باشد، تا عقیده و حرف خود را به کرسی ننشاند دست از سرم بر نمی دارد. اگر من مقاومت کنم کارمان به بحث و مجادله کشیده می شود. من همیشه سعی می کنم کوتاه بیایم. دلیل این همه مقاومت و سرسختی او را نمی فهمم هر کس افکار خودش را دارد. هیچ دو آدمی شبیه هم نیست. در بعضی از موضوعات برای من مهم نیست که نظر همسر آینده ام با من یکی نباشد اما او می خواهد از همه لحاظ مثل او فکر کنم.»

ایـن خیلی خوب است که خودتان باشید و نظرات خود را راجع به موضوعات بحث انگیز با دوست پسرتان در میان بگذارید بدون آنکه را او مجبور گردانید که بپذیرد در اشتباه است و یا آنکه او را بر اساس عقایدش مورد ارزیابی قرار دهید.

چگونه دوست پسر خود را برای ازدواج نگه داریم ؟ به جای بحث و جدل در مورد موضوعی سعی کنید علت اختلاف سلیقه تان را دریابید. اگر فکر می کنید اشتباه از شما بوده عذر خواهی کنید و به موضوع خاتمه دهید. اگر هم اشتباه از او بود و از کرده خود اظهار تاسف کرد عذر او را بپذیرید و او را ببخشید و مداوم اشتباهات او را به او گوش زد نکنید.

اگر عذرخواهی هم نکرد نیازی به عصبانیت نیست به این فکر کنید او هم یک انسان است و هر انسانی ممکن است خطا کند هیچ کس کامل نیست و همه اشتباه می کنیم. مشاجرات را به خاطر عشقی که بین شماست تمام کنید مطمئن باشید اگر حق با شما باشد او خیلی زود متوجه خواهد شد حتی اگر به رویتان نیاورد.

اما اگر هر دو بر سر حرف خود پافشاری می کنید و هیچکدام کوتاه نمی آیید باید فاتحه عشق و رابطه ای که بین تان است را بخوانید.

 

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم ؟ آیا شما هم جزء آن دسته از دخترانی هستید که می خواهید دست پسر خود را عاشق و شیفته خود کنید؟

اجازه دهید ابتدا سوالی از شما بپرسم: به نظر شما یک پسر به دنبال چه دختری با چه خصوصیات اخلاقی و شخصیتی می گردد؟

خب! جواب های متعددی می توان داد. اما من می خواهم ویژگی را بیان کنم که اگر آن را در روابط خود پیاده سازی کنید می توانید برای همیشه پسر را عاشق خود کنید.

چگونه دوست پسرم را عاشق خود کنم ؟ یک پسر به دنبال دختری خاص می گردد که تا پایان عمر در کنارش بماند از بودن با او لذت ببرد و با او پیر شود. دختری که اهل شکایت و آه و ناله کردن نیست یا با نق زدن روزش را خراب نمی کند. پسر به دنبال دختری است که از او حس خوب و انرژی مثبت دریافت کند.

پسری تعریف می کرد: «یک سال پیش با دختری که در نزدیکی خانه ما زندگی می کند آشنا شدم. در این مدت حال خیلی خوبی پیدا کردم. خیلی پرانرژی و شادتر از قبل شده ام. به طوری که اطرافیانم هم متوجه این تغییر وضعیت روحی من شده اند.

وقتی از او علت را پرسیدم گفت: وقتی با او قرار می گذارم هیچگاه از مشکلات و اتفاقات بد حرف نمی زند. اهل غر و نق زدن نیست. او تمام سعی خود را می کند تا مدت کوتاهی که در کنار هم هستیم را خوش باشیم. او حتی به من روحیه می دهد تا تسلیم مشکلات و سختی ها نشوم. قرار بود بعد از راه اندازی کسب و کارم به خواستگاریش بروم اما در کارم شکست خوردم. او به جای اینکه غر بزند چرا چنین شد مگر حواست نبود و … به من کمک کرد تا دوباره کارم را شروع کنم و من فقط به خاطر او دوباره انگیزه کار کردن پیدا کردم.

این نوع دید او به زندگی روی من هم تاثیر گذاشته و من هم که قبلاً فردی بدبین و منفی نگر بودم حالا تبدیل به آدمی خوش بین شدم. به نظر من در کنار او خوشبخت می شوم و با اینکه به خاطر مشکلات مالی نمی خواستم به این زودی ها ازدواج کنم اما به دلیل ترس از دست دادن او می خواهم خیلی زود شرایط ازدواجمان را مهیا کنم.»

پسرها یک دختر بامحبت و منطقی می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمک او حساب کنند.

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم ؟ سعی کنید وقتی با نامزدتان قرار می گذارید، بگید، بخندید، شاد باشید، تا خاطره خوبی در ذهنش از شما ثبت شود و از شما انرژی مثبت دریافت کند.

وقتی او را می بینید یاد مشکلات و دردهایتان نیفتید. دائماً از اتفاقات بد حرف نزنید. انرژی منفی به او ندهید. مثلاً اگر در خانواده تان مشکلاتی مثل جنگ و دعوای پدر و مادرتان هست، تا او را می بینید سفره دلتان را باز نکنید و از مشکلاتتان نگویید، بکوشید در مدت کوتاهی که در کنار او هستید نهایت لذت را ببرید و او را به سمت خود جذب کنید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم ؟ اگر می خواهید دل پسر خود را به دست آورید در همان ابتدای آشنایی باید ثابت کنید که می توانید یک رازدار و همدم خوبی برای او باشید.

شما باید این اطمینان را به پسر مورد علاقه تان بدهید که می تواند با شما درد و دل کند و رازهای دلش را بگوید. به او ثابت کنید بهترین مأمن اسرار و یا همدرد برایش هستید.

معمولا افراد رازهای دل و اسرارشان را به نزدیکانی که خیلی دوستش دارند می گویند. پس از این طریق شما می توانید دل پسر را بدست اورید و مورد علاقه طرفتان باشید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم ؟ یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «مدتی است در محل کارم با دختری دوست شدم از همه لحاظ او را پسندیده ام و حتی می خواستم پیشنهاد ازدواج هم بدهم اما مسئله ای باعث شد که کمی عقب نشینی کنم. چند روز پیش به او گفتم کاری بهتر با حقوق و مزایای بیشتری پیدا کردم و احتمالا از اینجا خواهم رفت. چون این موضوع قطعی نبود نمی خواستم فعلاً دیگر همکارانم بفهمند. اما او به دیگر همکاران گفته بود بعد از این هر کس مرا می دید می گفت: دلمان برایت تنگ می شود، کجا می خواهی بروی، بگو ما هم بیاییم.

البته گاهی هم دیده ام خبرهای دیگر کارمندان را به این و آن می گوید. حالا من چکار کنم؟ او را خیلی دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم همسر آینده ام رازدار باشد.»

می بینید! این پسر با اینکه دختر را پسندیده بود و می خواست از او خواستگاری کند ولی به خاطر اینکه دختر همراز خوبی نبوده منصرف شد. او می گفت نمی خواهم بعداً اسرار زندگی مشترکمان را از دهان این و آن بشنوم.

بنابراین برای اینکه بدانید چگونه دل دوست پسر خود را بدست اوریم و یا خود را در دل او جا کنید باید کاری کنید تا او حرف های دلش را با شما در میان بگذارد. در این صورت است که وابستگی اش به شما بیشتر خواهد شد و تنها شما را بهترین همراه برای طی ادامه مسیر زندگی خواهد دید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «دوست دارم وقتی با دوست دخترم قرار می گذارم خودش را ببینم نه اینکه برایم نقش بازی کند. چون رفتار او موجب شود که من هم برایش فیلم بازی کنم. چگونه می توانم به او اعتماد کنم هنگامی که با من روراست نیست. با اینکه او را خیلی دوست دارم اما در صداقت او تردید دارم برای همین از متعهد شدن و ازدواج با او می ترسم و نمی دانم آیا می توانم او را برای همسری برگزینم؟»

قبل از اینکه تکنیک جذب جنس مخالف را بگویم به این سوال پاسخ دهید:

اگر بخواهید خود را همان‌طوری که هستید به جنس مخالف نشان دهید کار سختی است؟‌

چرا بیشتر اوقات در حال بازی‌کردن نقشی هستید که اصلا شباهتی به ویژگی‌های خودتان ندارد؟ تا کی می‌توانید نقش یک آدم کامل که هیچ عیب و ایرادی ندارد را بازی کنید؟ اگر روزی خسته شدید و ناگهان خود واقعی تان را نشان دادید، فکر نمی‌کنید با این کار دوست پسرتان را بیشتر شوکه می‌کنید؟

بسیاری از مواقع پیش آمده با پسری آشنا می شوید و تصور می کنید برای جذب جنس مخالف باید خود را به شکلی متفاوت از آنچه که هستید نشان دهید و تمام سعی و تلاش خود را می کنید که او را عاشق خود کنید اما به نتیجه دلخواه نمی رسید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم

تکنیک جذب جنس مخالف این است: صادق باشید، صادق باشید و باز هم صادق باشید!

برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. همیشه سعی کنید آنچه هستید و آنچه می توانید در آینده باشید را بگویید نه بیشتر. خودتان باشید و برای خود واقعی‌تان ارزش قایل شوید. با صداقت، می‌توان به همه‌ جا رسید. برای این كه «چه خواهد شد» نگرانی به خود راه ندهید.

بدون اینکه ترس از دست دادن همراهتان را داشته باشید، صادقانه و با جسارت از عقاید و احساس‌هایتان حرف بزنید، نترسید، به او نشان دهید که چه دیدگاههایی دارید حتی اگر نظرتان مخالف دیدگاه او باشد. همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ شاید این مهمترین خصلتی باشد كه پسران در دختران جستجو می‌كنند. ۹۹ درصد از پسران در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه دخترانی كه شخصیتشان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پسری تعریف می کرد: «با دختری در محل کارم آشنا شدم هر چه می گفتم حرف مرا تایید می کرد فکر می کردم واقعاً با من هم عقیده است. بعد از یک سال ازدواج کردیم اما حالا در کمال تعجب می بینم که بر سر هر موضوع کوچکی با من مخالفت می کند و می خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند وقتی علت را جویا می شوم می گوید: من برای اینکه با تو ازدواج کنم این دروغ ها را می گفتم وگرنه از لحاظ فکری عقاید تو را قبول ندارم.

حالا نمی دانم چه کار کنم سالها در کنار زنی باشم که از از لحاظ فکری تشابهی با هم نداریم و فقط با دروغ هایش مرا فریب داد یا از او جدا شوم.»

وقتی با قدرت موضع خود‌ را مشخص می‌کنید و حرفتان را می زنید ۲ مزیت دارد:

اول اینکه به پسر نشان می دهید چه شخصیتی دارید و چه عقاید و باورهایی دارید.

دوم او در درون به شجاعت و جسارت شما در بیان اعتقاداتتان افتخار خواهد کرد.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ شما و او دو آدم متفاوت با خصوصیات متفاوت هستید. برای تظاهر و دروغ گفتن خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید. هر چیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود. نقاب را بردارید. هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

چگونه پسری را شیفته خود کنیم ؟ هنگامی که با پسری آشنا می شوید در مرحله بعد می خواهید او را شیفته خود کنید و به دنبال تکنیک هایی برای عاشق کردن پسر هستید.

یکی از این تکنیک هایی که می خواهم در مقاله « چگونه پسری را شیفته خود کنیم » به آن بپردازم این است که نامزد خود را با یك برنامة جالب غافلگیر كنید. تا به این وسیله او را شگفت زده کنید و احساس خود را به او نشان دهید.

کارهای غیرمنتظره انجام دهید. انجام کاری که از شما انتظار نمی رود اما می تواند در طرف مقابل هیجان ایجاد کند و باعث شود از کنار شما بودن لذت ببرد.

چگونه پسری را شیفته خود کنیم

چگونه یک مرد را شیفته خود کنیم ؟ شما می توانید روزی را به همراه او به انجام فعالیت های مورد علاقه اش بپردازید.

مثلاً پسر مورد علاقه شما شما هر هفته به باشگاه ورزشی می رود و با رفقایش فوتبال بازی می کند شما می توانید بدون اینکه از قبل به او بگوید به عنوان تماشاگر به باشگاه ورزشی بروید. قطعا وقتی او شما را در آنجا ببیند شوکه خواهد شد.

می توانید بلیط کنسرت خواننده محبوبش را تهیه کنید یا بلیط بازی فوتبالی که تیم مورد علاقه اش در آن بازی دارد را بگیرید و او را شگفت زده کنید.

پسر بدون شك تحت تأثیر این توجه و محبت شما قرار خواهد گرفت و از این كه این برنامه، فقط مخصوص او بوده، بسیار هیجان زده و غافلگیر خواهد شد و مطمئن باشید از ته قلب عاشق و شیفته شما خواهد شد.

 

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ وقتی با پسری آشنا می شوید از همان ابتدای رابطه دوست دارید که عشق خود را به او ثابت کنید. از خود می پرسید:

  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به پسری نشان دهیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که عاشقش هستیم ؟

و … سوالاتی شبیه اینها که همه این سوالات یک جواب دارد و آن این است:

به پسر مورد علاقه تان نشان دهید او را فقط به خاطر خودش دوست دارید تا احساس خاص بودن کند.

بعضی از دختران از همان ابتدا که با پسری آشنا می شوند دوست دارند اطلاعاتی در مورد وضع مالی پسر و خانواده اش یا گذشته او به دست بیاورند. شاید در نگاه اول بد نباشد و پیش خود بگویید: «من باید در مورد کسی که می خواهم بعداً با او ازدواج کنم اطلاعات کافی داشته باشم».

حال بیایید این موضوع را برای خود تجسم کنید. در ذهن، خود را جای پسر بگذارید. با دختری آشنا می شوید. دختر از همان اول به دنبال مسائل مادی و جستجو در گذشته­ شماست. آیا شما عاشقانه چنین شخصی را دوست خواهید داشت؟ آیا با این کارها شما نسبت به او دلسرد نخواهید شد؟

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ بنابراین برای این که به پسری بفهمانید دوستش دارید در ابتدای رابطه سعی کنید اصولِ الدین از او نپرسید. سوالاتی مثل «چقدر درآمد دارید؟ قبلاً ازدواجی داشته اید؟ کی و کجا ازدواج کردید؟ چرا جدا شدید؟ کار پدر و مادرتان چیست؟ خانه دارید؟ قیمت ماشینتان چقدر است؟ و … » خودداری کنید.

این سوالات نشان می دهد که شما او را زیر ذره بین گذاشته اید و قصد ارزیابی اش را دارید. باید این حس را به پسر مورد علاقه تان بدهید که او را به خاطر خودش می خواهید. اگر فرد پولداری است باید به او بفهمانید که حتی اگر روزی پولش را از دست بدهد احساساتتان نسبت به او تغییر نخواهد کرد و همان قدر دوستش خواهید داشت.

چگونه به پسری بفهمانیم دوستش داریم ؟ علایق او را بشناسید. از احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه اش صحبت کنید.

مثلاً اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید و موفقیتش را تحسین و تشویق کنید. باید در کنار او لذت ببرید نه اینکه حساب بانکی های او را چک کنید. بعد از مدتی که توانستید اعتماد او را به خود جلب کنید و او را عاشق و وابسته خود کنید همه چیز را به شما خواهد گفت. مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است.

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که باشد، ارزش قائل هستید.

 

بارها و بارها در سمینارها و جلسات مشاوره ام دختران از من می پرسند: پسرا از چه حرفایی خوششون میاد یا چه حرفایی به دوست پسرم بزنم و چه حرفایی نزنم ؟

من در این مقاله می خواهم شما را با نکته ای آشنا کنم که بسیار مهم است. خیلی از دختران تصور می کنند با این حرف خود را در دل پسر جای می کنند و می توانند توجه او را به سمت خود جلب کنند در صورتی که کاملاً برعکس آن اتفاق می افتد. من می خواهم به شما یاد دهم که پسرا از چه حرفایی خوششون نمیاد ؟

آیا به نظر شما این جمله درست است: برای جلب نظر یک پسر باید با حرف های خود حسادتش را تحریک کنیم؟

مثلاً اگر به پسر بگویید: «خوش به حال دوستم با دوست پسرش هر روز جایی می رود یا دوست پسر قبلیم خیلی برایم گل می خرید»

کمی فکر کنید به نظرتان بعد از گفتن این حرفها دوست پسرتان چه عکس العملی نشان خواهد داد؟ آیا عشقش نسبت به شما بیشتر خواهد شد یا فقط حس حسادت او را بر می انگیزانید؟

پسرا از چه حرفایی خوششون میاد

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «دو سال پیش در دانشگاه با دختری به نام سحر آشنا شدم، از همه لحاظ او را پسندیدم و او را بسیار دوست داشتم رابطه خوبی هم داشتیم اما بعد از مدتی فهمیدم یک عیب بزرگ دارد.

دوست سحر یک نامزد پولدار داشت و همیشه برایش کادوهای گرانقمیت می خرید. من یک دانشجو بودم و خیلی نمی توانستم از این کارها انجام دهد. برای همین مدام کارهای آنها را برای من تعریف می کرد و فکر می کرد با گفتن این حرف ها حسادت من تحریک می شود و من هم مثل نامزد رفیقش از این کارها انجام خواهم داد. اما نمی دانست که من اصلاً از این حرفا خوشم نمیاد و با این حرفا فقط رابطه مان را تیره و تار می کند. حال مانده ام چنین فردی را برای همسری برگزینم یا نه؟»

دختر خانم عزیز برای علاقه مند کردن پسر هیچوقت حسادتش را تحریک نکنید. سعی نکنید با گفتن این حرف ها حس حسادت او را تحریک کنید. این حرف ها نابودكنندۀ رابطه‌ شماست.

پسرا از چه حرفایی خوششون میاد ؟ یادتان باشد برای جذب پسر به این دو نکته خوب توجه کنید:

۱- درمورد عشق های قبلی خود حتی اگر خودش بخواهد با او حرف نزنید. شاید در آن لحظه کمی شور و حس او را تحریک کند اما بعدها به شما شک خواهد کرد و بدبین خواهد شد. اگر قبلاً پسری را دوست داشته اید و ترکش کرده اید به او نگویید چون ممکن است فکر کند او را هم ترک خواهید کرد. حتی اگر یکی از دوست پسرهای قدیمی­تان زنگ زده دلیلی ندارد او را در جریان بگذارید.

۲- از دوست پسرهای رفقایتان در جلوی او تعریف نکنید. هیچ گاه نگویید که آنها چه کارهایی می کنند اما تو انجام نمی دهی.

پسرا از چه دخترایی خوششون میاد ؟ چه ویژگی هایی در دختران پسر را مجذوب خود می کند؟

من با پسرهای زیادی برخورد داشتم، پای دردل آنها نشستم و با آنها حرف زدم. وقتی نظرات آنها را در مورد اینکه پسرا از چه دخترایی خوششون میاد جویا می شوم هر کسی یک جوابی می دهد و البته خیلی از جوابها شبیه هم هستند.

پسرا از چه دخترایی خوششون میاد

به یکی از پاسخ ها که البته حرف دل خیلی از پسرهاست توجه کنید:

رضا پسری ۲۵ ساله بود که تعریف می کرد: من دختری را می پسندم که به ظاهر خود اهمیت دهد اما از آرایش غلیظ به شدت متنفرم. سال گذشته با دختری آشنا شدم و می خواستم بعد از اتمام سربازی به خواستگاری او بروم اما حالا مردد شدم؟

وقتی از او علت را جویا شدم گفت: «او بیش از حد به ظاهر خود توجه می کند. به او می گویم که من صورت طبیعی او را بیشتر دوست دارم یا حداقل کمی ملایم تر آرایش کند. اما او به خواسته من توجه نمی کند و می گوید: من اینگونه دوست دارم. گاهی هم مرا فردی که از دنیا عقب است، خطاب می کند.

زیبایی، آراستگی، تمیز و مرتب بودن برای من خیلی مهم است، اما دوست ندارم همسر آینده ام مدام جلوی آینه باشد و تمام فکر و ذهنش ظاهرش باشد. من دوست دارم او به وضعیت ظاهری خود افتخار کند. دوست دختر من فکر می کند می تواند با آرایش زیاد و پوشیدن لباس های گرانقیمت مرا بیشتر عاشق و شیفته خود کند اما واقعا اینگونه نیست.»

و ده ها، صدها و … نظر دیگر در مورد اینکه پسرا از چه دخترایی بیشتر خوششون میاد که من فقط در اینجا به یک نمونه از آن اشاره کردم.

پسرا از چه تیپ دخترایی خوششون میاد ؟ برای جذب پسر مورد علاقه تان از لحاظ ظاهری کافی است:

  • آرایشی ملایم به چهره داشته باشید. در حد معقول به خودتان برسید ولی همه وقتتان را جلوی آینه نگذارید. نیاز نیست شبیه مدل ها باشید.
  • لباس هایی شیک بپوشید. به دنبال لباس های خیلی جلف، خیلی رسمی و سنگین و گرانقیمت نباشید.
  • به اندام خود توجه کنید و برای تناسب اندام خود ورزش کنید.
  • خوشبو باشید اما نیاز نیست عطر و ادکلن شما از برندهای گرانقیمت باشد.

دختر خانم عزیز: بدون شک زیبایی مهم است، اما همه‌ چیز نیست. برای گذاشتن اولین تاثیر روی طرف ‌مقابل الزامی است، اما کافی نیست. شما برای تاثیر گذاشتن روی پسر مورد علاقه تان باید به خیلی از موارد دیگر هم توجه کنید. مثلاً شما باید بدانید پسرا از چه جور دخترایی خوششون میاد ، چه چیزهایی را دوست دارند و شما همان ها را برای جذب پسر مورد علاقتان به کار بگیرید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 371
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

هیتر برقی

بخاری برقی یکی از لوازم برقی خانگی است که به حد وفور در اختیار مصرف کنندگان می‌باشد. زیرا بازده گرمایی آن زیاد است و آلودگی آن در مقایسه با آلودگی ناشی از سوختهای مثل نفت ، گاز و زغال سنگ خیلی پایینتر است. قیمت هیتر برقی از این وسیله بیشتر برای تولید حرارت در حمام استفاده می‌شود.
ساختمان بخاری برقی

    المنت :

    المنت عبارت است از یک مقاومت مفتولی که به دور سرامیک یا آجر نسوز پیچیده شده است و چون جریان برق از آن بگذرد، حرارت تولید می‌کند. هیتر برقی صنعتی جنس این نوع مقاومت‌ها از کرم‌ نیکل یا کرم آلومینیوم است و با توانهای مختلف ٥٠٠ وات ، ١٠٠٠ وات ، ١٥٠٠ وات و در اندازه‌های ٢٠ و ٢٥ و ٣٠ سانتیمتر در بازار موجود می‌باشد. هنگام تعویض یک مقاومت جدا از توان ، به طول آن نیز باید توجه نمود.

    عایق بین المنت و بدنه :

    این عایق که از جنس چینی است، جهت استقرار پایه‌های المنت بر روی صفحه بخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، که علاوه بر عایق بودن از مقاومت حرارتی خوبی برخوردار هستند.

    بدنه :

    بدنه بخاری برقی هیتر برقی کم مصرف معمولا از فلز ساخته می‌شود. چون بهتر از بدنه پلاستیکی یا کائوچویی می‌تواند در مقابل حرارت زیاد دوام بیاورد. بدلیل فلزی بودن بدنه و حفظ ایمنی در مقابل برق گرفتگی تمهیداتی برای اتصال برق بخاری بکار گرفته می‌شود. که از آن جمله می‌توان به استفاده از سرامیک و چینی به عنوان عایق در ترمینال‌های ارتباطی و استفاده از وارینش به عنوان حفاظ پوششی اشاره کرد.هیتر برقی فن دار جنس وارینش معمولا از الیاف نسوز است، و مقاومت آن در برابر حرارت بسیار زیاد است. متاسفانه امروزه در ساخت وارینش از الیاف نامرغوب فراوان استفاده می‌شود، که سبب ناپایداری آن در برابر حرارت می‌شود. از این جهت باید در تعویض وارینش به کیفیت جنس آن توجه شود.

    کلید:

    کلید بخاری‌های برقی در دو نوع ساده و لامپ‌دار تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد بخاری برقی فن دار کم مصرف. این کلیدها معمولا آمپراژ بالایی دارند و آن به خاطر جریان مصرفی بالای بخاری است. تعداد کلیدهای بخاری بسته به تعداد المنت متفاوت است. امروزه از بخاری‌های سه المنتی با سه کلید و یا دو کلید ، زیاد استفاده می‌شود. استفاده از مقاومت سری در کلید به منظور محدود کردن ولتاژ دو سر لامپ و نیز کاهش جریان عبوری از آن است. اندازه مقاومت‌ها متفاوت است ولی اغلب در حدود ١٥٠ کیلو اهم می‌باشد.

    سیم رابط :

    سیم رابط همان هادی مسی است که چون باید توانایی عبور دادن جریانهای بالا را داشته باشد، سطح مقطع آن حداقل ١.٥ میلیمتر مربع در نظر گرفته می‌شود. بدلیل ارتباط نزدیک آن با حرارت ، بر روی آن پوشش (الیاف نسوز و یا الیاف نخی معمولی) کشیده می‌شود.

عیب یابی و تعمیر بخاری برقی کم مصرف خانگی
بخاری برقی اصلا گرم نمی‌کند.

    کلید خراب است : کلید را تعویض کنید.
    سیم رابط قطعی دارد : قطعی را برطرف کرده ، در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
    اتصال سیم رابط به بخاری درست صورت نگرفته است : اتصالها را یکی به یکی بررسی کنید و آنها را برقرار کنید.
    دوشاخه یا پریز خراب است : آنها را چک کرده و در صورت لزوم تعویض یا تعمیر کنید.

بخاری اتصال بدنه دارد.

    عایق بین المنت و بدنه از بین رفته است : آن را تعویض کنید.
    در محل ورود سیم رابط به بخاری اتصال برقرار شده یا سیم رابط با بدنه ارتباط پیدا کرده است : اتصال را برطرف کنید. معمولا علت اتصال سیم های رابط مرغوب نبودن وارینش است لذا از وارنش مرغوب استفاده کنید.
منبع: هیتر برقی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 354
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

هیتر کارگاهی

هیتر کارگاهیدستگاه گرمایشی است که از طریق فن دمنده ای که پشت یک مبدل حرارتی نصب شده است گرما را با پرتاب باد به محیط منتقل میکند. این مبدل حرارتی گرما را بطور مستقیم از مشعل دریافت می کند. گرمایش در کوره هوای گرم و هیتر صنعتی بطور کاملا اتوماتیک بوده و مزایایی از جمله کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی دارد. قیمت هیتر کارگاهی تولید منواکسید کربن در دستگاه های کوره هوای گرم بدلیل احتراق کامل بسیار کم است، همچنین مبدل حرارتی این دستگاه در مجاورت با هوا دوده تولید نمیکند. گازهای خروجی حاصل از احتراق از طریق فن اگزاست بصورت کنترل شده خارج می شود. کوره هوای گرم را در مدل های بزرگ می توان به کانال های مخصوص جهت انتقال گرما متصل کرد.

کلیه دستگاه های هیتر کارگاهی، بخاری های صنعتی و کوره هوای گرم در وب سایت تخصصی صبا هواساز، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی  طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

کاربری :

کوره هوای گرم یا بخاری کارگاهی صنعتی جهت گرمایش سالنهای ورزشی، سالنهای صنعتی، اماکن عمومی، گلخانه ها، استخرها، ویلا، مساجد، مدارس و غیره استفاده می شود.

ویژگی ها :

قابلیت نصب ترموستات محیطی

هوارسانی بصورت مستقیم،دمپر و کانال کشی

دارای تابلو برق مجهز با لوازم اضافی

مصرف بهینه گاز جهت گرمایش
منبع : هیتر کارگاهی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 485
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

هیتر صنعتی

هیتر های صنعتی صبا هواساز دستگاه هایی هستند که برای گرمایش هوا در مقیاس بزرگ استفاده میشوند. هیتر صنعتی برقی این دستگاه ها نسبت به نمونه های موجود در بازار دارای مزایای زیر هستند:

١-گردش سه مرحله ای هوا درون کوره (٣pass)

٢-جنس کوره از فولاد آتشخوار یا استنلس استیل

٣-دارای سیستم کنترل ایمنی – حرارتی

٤-ظرفیت حرارتی از ٨٠ ٠٠٠kcal/hr تا ٦٠٠ ٠٠٠ kcal/hr

٥-جنس بدنه از فولاد رنگ کاری شده با رنگ الکترواستاتیک

٦-جداره ها دارای عایق حرارتی

٧-تابلوی برق مستقل

٨-تمامی جوشکاری ها با جوش co٢ انجام میگیرد وبه طور کامل مورد بازرسی قرار میگیرد.

منبع: هیتر صنعتی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 363
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

هیتر کابینتی

برای گرما رسانی به محیط می توان از انواع هیتر های صنعتی موجود در بازار استفاده نمود. هیتر جت ها و یونیت هیتر ها دو گزینه مناسب برای این مکان ها می باشد. یونیت هیتر های صبا هواساز به دلیل مصرف بسیار مناسب و کم سوخت، می تواند مناسب تر باشد.
هیتر های کابینتی صبا هواساز، به دلیل پخش یکنواخت گرما در محیط، برای مرغداری ها مناسب می باشد. یونیت هیتر ها علاوه بر کم مصرف بودن کم صدا نیز هستند و همین امتیاز برتری یونیت هیتر ها یا هیتر های کابینتی است.
هیتر کابینتی یکی از انواع دستگاه گرمایشی مرغداری می باشد که با بهترین قیمت در این سامانه عرضه می گردد.
هیتر کابینتی صبا هواساز یکی از نمونه های پر طرفدار سیستم های گرمایشی است که شامل انواع مختلفی می باشد.
این دستگاه ها برای گرمایش محیط ها و سالن های مختلفی استفاده می شود که بازار صنعت ایران به صورت تخصصی بر روی نمونه ای فعالیت دارد که در مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این محیط از جمله مکان هایی است که گرمایش برای آن بسیار مهم و مورد اهمیت می باشد.
انواع قیمت هیتر کابینتی کم مصرف را از ما درخواست نمائید.
منبع: هیتر کابینتی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 382
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

هیتر موشکی

 – در کنار هیتر های سری کابینتی به مانند هیتر  PF ١١٠.٠٠٠ و هیتر PF ٢٢٠.٠٠٠ مدل های هیتر گلخانه ای و هیتر مرغداری گروه صنعتی صبا هواساز به دلیل درخواست مکرر مشتریان و نمایندگی های مجاز خود و نیاز بازار اقدام به تولید جت هیتر های موشکی نیز نمود است.جت هیتر های ساخت گروه صنعتی صبا هواساز انتقال دهنده مستقیم گرما می باشند و مهمترین مشخصه این جت هیترها بازدهی ۱۰۰ درصدی آنها است که باعث استفاده و بهره‌وری خاص این محصول می گردد.هیتر موشکی مرغداری این هیتر ها که به هیتر های شعله مستقیم مشهورند تمامی گرمای حاصله از احتراق را به درون سالن می فرستند و در واقع هیچ گونه پرتی و هدر رفت دمایی ندارند. یکی دیگر از موارد دیگر که بایست در این هیترها مورد توجه واقع گردد ، استفاده از یک فن راه اندازی مستقیم می باشد عدم استفاده از سیستم های میانجی ( تسمه فولی ) علاوه براینکه حجم سیستم را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد باعث می شود تا به کمک یک فن کوچک نیز بتوان میزان قابل ملاحظه ای از هوا را جا به جا نمود و هوای مورد نیاز تهویه سالن را به جریان واداشت .
منبع: هیتر موشکی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 350
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بخاری گازی فن دار

بخاری گازی فن دار صبا هواساز که مناسب ٨٠٠ متر مکعب می باشد و با استفاده از انرژی گاز و پرتاب فن اکسیال محیط های بزرگ را بصورت ایمن گرم می کند. بخاری گازی فن دار خانگی صبا هواساز دارای قدرت حرارتی ٤٥٠٠٠ کیلوکالری در ساعت بوده و به لحاظ استفاده از فن جهت پرتاب باد گرم ، محیط را سریعتر گرم می کند بخاری گازی بدون دودکش فن دار قابلیت استفاده در فضاهای بزرگتر را دارد.
فضایی که با این بخاری قابل گرم کردن است ٥٠٠ تا ٨٠٠ مترمکعب است این بدان معنی است که در صورت استفاده از این دستگاه در سالنی با ارتفاع سقف ٣ متر می تواند تا حدود ٢٧٠ مترمربع را گرم کند.
از ویژگیهای این مدل بخاری گازی فن دار کوچک ، علاوه بر سیستم گرمایش توسط فن ، ایمن بودن و بدنه سرد آن است. بخاری های کارگاهی و صنعتی عموما با گرم شدن کوره داخلی و انتقال گرما از طریق بدنه محیط را گرم می کنند در صورتی که این دستگاه فن پس از عبور هوای محیط از شبکه های داخلی موجب گرم شدن دستگاه می شود.

قیمت بخاری گازی فن دار خانگی

تنظیم زاویه پرتاب باد با چپ و راست و یا به بالا و پایین در این دستگاه امکان پذیر است. فن دستگاه مجهز به فیوز ایمنی و دستگاه مجهز به کلید خاموش/روشن است.

منبع: بخاری گازی فن دار صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 357
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بخاری تابشی

مزایای سیستم گرمایش تابشی - بخاری تابشی

در این قسمت ویژگی های سامانه گرمایش تابشی صبا هواساز در گستره ی کاربرد آن در تأمین گرمایش انواع فضاهای صنعتی و غیر صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد. بدین منظور صنایع، انبارها، تعمیرگاه های خودرو، مرغداری ها، گلخانه ها ،گرمایش فضای باز ، گرمایش فضای باز رستوران و فضاهای ورزشی به عنوان نمونه هایی از کاربری بخاری تابشی صبا هواساز انتخاب شده اند و ویژگی های بخاری تابشی به فراخور هر فضا مورد مطالعه قرار میگیرد.

داده های این قسمت بر مبنای تجربه ها و گزارش های شرکت های سازنده، مصرف کنندگان و همچنین دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی مختلف گردآوری شده است. بسیاری از این نتایج طی سال های اخیر در پی اجرای پروژه های متعدد در صنایع مختلف ایران، توسط سازمان های دولتی مرتبط و نیز مصرف کنندگان مورد تأیید قرار گرفته است. بخاری تابشی برقی بی شک آشنایی مدیران و صاحبان صنایع و نیز عموم جامعه با سامانه های گرمایش تابشی و ویژگی های گرمایش تابشی، بستر توسعه و گسترش هر چه بیشتر فناوری گرمایش تابشی و بهره مندی صنایع و بخش های مختلف کشورمان از مزایای گرمایش تابشی  را فراهم خواهد نمود.
سالنهای صنعتی و بخاری تابشی صنعتی
در قسمت پیشین ویژگی های سامانه های گرمایش تابشی در مقایسه با سامانه های هوای گرم از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی مورد مطالعه قرار گرفت. در ادامه سایر ویژگی های سامانه های تابشی در مقایسه با سامانه های گرمایشی هوای گرم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
حذف موتورخانه مرکزی
فضای اشغال شده توسط تجهیزات و تأسیسات سامانه های گرمایش هوای گرم (شامل: موتورخانه، شبکه ی لوله ها و کانال های انتقال هوای گرم و ...) به مراتب بیشتر از سامانه های گرمایش تابشی می باشد. بخاری تابشی سقفی ابعاد تجهیزات سامانه های گرمایش تابشی عموماً کوچکتر بوده و از سوی دیگر با نصب آن در سقف یا روی دیوار، فضای مفید و قابل استفاده داخل سالن اشغال نخواهد شد (احتمال سرقت آن ها نیز کاهش مییابد). بدیهی است بکارگیری این سامانه تأثیر به سزایی در کاهش هزینه لازم برای تخصیص فضای مورد نیاز جهت تأسیسات یاد شده را در پی خواهد داشت. افزون بر این، حذف موتورخانه و تجهیزات آن تأسیسات گرمایشی سالن را سرعت خواهد بخشید.

از سوی دیگر همان گونه که در قسمت پیشین اشاره شد، با حذف موتورخانه مرکزی، تلفات حرارتی داخل موتورخانه که حدود ٥% مجموع تلفات حرارتی را شامل میشود، به همراه تلفات مسیر انتقال سیال واسطه تا سالن (حدود ١٥ الی ٢٠% مجموع تلفات حرارتی) حذف میشود.
سادگی راهبری و نگهداری بخاری تابشی
سامانه های گرمایش تابشی هرچند از فناوری پیشرفتهتری نسبت به سامانه های گرمایش هوای گرم بهره میبرند، با وجود این ساختار آن ها از پیچیدگی کمتری برخوردار می باشد. گرماتاب تابشی به همین دلیل، تعمیر و نگهداری آن در مقایسه با سامانه گرمایش هوای گرم که شامل تأسیسات حجیم و پیچیده ی بخار و آب، شبکه کانال های هوا، لوله ها و ... است، بسیار ساده تر است و در نتیجه هزینه ی کمتری را نیز در پی خواهد داشت.

ساختمان سامانه های گرمایش تابشی از اجزای بسیار کمتری نسبت به سامانه های گرمایش هوایگرم برخوردار است و تنها بخش متحرک در آن ها فن مکنده می باشد؛ به همین لحاظ عملکرد این سامانه ها با فرسودگی کمتری نیز همراه است که این امر طول عمر دستگاه را افزایش می دهد؛ از سوی دیگر در صورت از کار افتادن بخشی از سامانهی گرمایش تابشی، تعمیر یا تعویض قطعات مربوط به آن بخش با هزینه کمتری انجام می گیرد. بخاری تابشی گازی سادگی نسبی ساختار سامانه های گرمایش تابشی، هزینه نصب و راه اندازی آنها را نیز به طور چشمگیری کاهش می دهد و مدت زمان لازم بدین منظور را به حداقل می رساند.
حفظ سلامت محیط
سامانه های گرمایش حرارت مرکزی به دلیل ضرورت استفاده از شبکه ی کانالهای انتقال هوای گرم یا کنوکتورهای فن دار نظیر یونیت هیتر، همواره موجب جابجایی ذرات ریز معلق در هوا و رشد و پراکندگی موجودات زندهی میکروسکوپی در فضای داخل ساختمان میگردند؛ در حالی که در گرمایش تابشی چنین مشکلی ایجاد نخواهد شد. بخاری گازی تابشی خانگی ضمن آنکه تولید و توزیع گرمای مورد نیاز در این روش با کمترین میزان تولید صدا صورت می گیرد و نیز مشکل سرعت جریان هوای گرم دریچه های توزیع که در سامانه های حرارت مرکزی امری اجتناب ناپذیر است، منتفی می شود. بدین ترتیب سامانه های گرمایش تابشی نسبت به سایر سامانه های گرمایشی، هوای سالمتری را تأمین می کنند. این امر به افزایش بهره وری کار کارکنان واحدهای صنعتی و تجاری می انجامد. قیمت بخاری تابشی حتی صرف نظر از مسألهی بهره وری انرژی، تأمین گرمایش سالم و حفظ کیفیت هوا متناسب با استانداردهای مورد نیاز برخی صنایع خاص همچون داروسازی، صنایع غذایی، کارگاه های رنگ، مرغداری ها و ... ضرورت وجودی سامانه های گرمایش تابشی متناسب را نشان می دهد.
مستقل بودن هر سامانه
در بخاری های تابشی تک مشعلی صبا هواساز، هر یک از دستگاه های گرمایش تابشی به صورت مستقل عمل می کنند. این از یک سو موجب می شود تا نقص احتمالی عملکرد یک واحد تأثیری در عملکرد واحدهای دیگر نداشته باشد و از سوی دیگر تأمین و توزیع انرژی گرمایی بر حسب نیاز و تصمیم مدیران واحدهای صنعتی و تجاری، از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار گردد.
کاهش مشکلات جنبی قیمت بخاری تابشی گازی
در سامانه های گرمایش تابشی، مشکلات متداول مرتبط با تأسیسات جانبی سامانه های گرمایش حرارت مرکزی مانند سختی آب، یخزدگی لوله ها، نشتی لوله ها و کانال ها، عایق کاری و غیره وجود نداشته و از این نظر نیز خسارتی متوجه سامانه ی گرمایش تابشی نمی شود (مانند ترکیدگی لوله ها و انواع نشتی ها).
کاهش اثرات زیست محیطی
سامانه های گرمایش تابشی به سه دلیل عمده اثرات منفی کمتری روی محیط زیست دارند:
١. مصرف کمتر سوخت به ازای واحد سطح تحت گرمایش
٢. راندمان احتراق بالاتر نسبت به سایر سامانه ها که منجر به کاهش آلودگی NOx و CO .... می گردد.
٣. تخلیه ی هوا و محصولات احتراق با دمای کمتر در جو کره زمین که در نتیجه تأثیر کمتری بر افزایش آنتروپی کره زمین خواهد داشت.

منبع: بخاری تابشی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 372
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بخاری صنعتی

صبا هواساز نسل جدیدی از هیترهای حرارتی فن دار و مشعل دار -بخاری صنعتی- ویژه سالن های مرغداری،بخاری گلخانه ،بخاری کارگاهی،بخاری ساختمانی را تحت عنوان بخاری های صنعتی دلتا تولید و به بازار عرضه کرده است.
بخاری صنعتی دلتا یکی از پیشرفته ترین هیتر -بخاری صنعتی- تولید شده در کشور می باشد که با الگو برداری از هیترها و بخاری های صنعتی اروپایی توسط مهندسین مجرب این شرکت ساخته و تولید شده اند.
مصرف سوخت بخاری صنعتی گروه صنعتی صبا هواساز در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از سایر محصولات مشابه در کشور پایین تر می باشد و همین امر موجب صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی و افزایش راندمان شده است
در بخاری صنعتی سری دلتا حرارت با چرخش ۱۸۰ درجه از کوره به یونیت و سپس توسط فن به محیط می رسد و هیچ گونه اتلاف انرژی در خروجی اگزوز ها رخ نمی دهد.
استفاده از بهترین متریال کوره هوای گرم، قیمت مناسب بخاری های صنعتی صبا هواساز ، یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از ویژگی های دیگر بخاری های صنعتی دلتا می باشد
امکان ارسال بخاری صنعتی  نهایت ۳ روز کاری به تمام نقاط کشور
منبع: بخاری صنعتی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 357
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

هیتر مرغداری

هیتر های شرکت صبا هواساز در ظرفیت های ۱۵۰،۲۰۰،۲۵۰ ،۳۰۰ و …۶۰۰ هزار کیلو کالری بر ساعت تولید می شوند. این شرکت به منظور افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت اقدمات موثری در قسمت های کوره، تعداد و طول لوله های حرارتی، انبارک های رادیاتور و نیز فن ها انجام داده است.

 قیمت جت هیتر مرغداری


مشخصات فنی هیتر مرغداری صبا هواساز

    کوره استوانه ای متناسب با شعله مشعل از جنس استنلس استیل ض آتش با ضخامت ۲-۲٫۵ میلی متر و به طول تقریبی ۱٫۵ متر
    رادیاتورهای حرارتی مجهز به لوله های تبادل حرارتی به طول تقریبی ۷۵ الی ۱۰۰ سانتی متر به تعداد ۲۳ الی ۴۵ عدد که متناسب با ظرفیت و توان هیتر انتخاب می شود.
    دارای فن سانتریفیوژ پولی تسمه ،مقاوم در برابر حرارت بالا
    دارای بدنه دو جداره عایق با رنگ الکتروستاتیک
    دارای تابلو هوشمند جهت مانیتورینگ دمای محیط و کنترل هوشمند دمای مشعل، کوره و هواکش ( مجهز به بی متال، کنتاکتور، کنترل فاز کره ای )
    مجهز به دو عدد ترموستات جهت کنترل دمای کوره و هوای خروجی هیتر به همراه ترموستات داخل سالن جهت کنترل دقیق دمای محیط
منبع: هیتر مرغداری صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 371
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

هیتر تابشی

سیستم گرمایش تابشی مرغداری صبا هواساز

انواع بخاری ها، سیستم های مولد هوای گرم(هیتر) و دستگاه های حرارت مرکزی(شوفا‍ژ) که سوخت آنها ممکن است گازوئیل، نفت، گاز و برق باشد، جهت تامین حرارت سالن استفاده می شود.
بر حسب نوع و شرایط پرروش از مولدهای حرارتی برای گرم کردن سالن استفاده می شود.گرمایش تابشی خانگی

در پرورش بر روی بستر می توان از مادرهای مصنوعی و سایر روش های گرم کردن استفاده کرد. در حالی که در پرورش در داخل قفس بیشتر از روش های گرم کردن مرکزی استفاده می شود،
قیمت هیتر تابشی
لازم است شرایط و نحوه گرم کردن سالن طوری تنظیم شود که دمای سالن در طبقه های مختلف قفس یکسان باشد. معمولاً در سیستم های گرمایی برای تنظیم درجه حرارت از ترموستات استفاده می شود. ظرفیت گرمایی دستگاه های گرم کننده را با واحدهای Kcal و BTU تعیین می کنند.

هم اکنون از دستگاه های حرارتی که به صورت مستقل و مجزا از یکدیگر هستند(بخاری) به علت مشکلات استفاده و هزینه های فراوان کمتر استفاده می شود و در عوض به دلیل سهولت و کارایی مناسب، بیشتر از سیستم های گرم کننده مرکزی و یا هیتر هایی که هوای گرم را به داخل سالن می دمند، استفاده می شود.
قیمت سیستم گرمایش تابشی
در زمستان که هوای کمتری برای تهویه، مورد نیاز طیور است، برای کارایی بهتر منابع حرارتی لازم است دورترین هواکش ها به منبع حرارتی روشن شوند تا جریان هوای گرم بطور یکنواخت در سالن پخش شود.
روش های گرمایشی

روش گرمایش در مرغداری ها در حال حاضر بدلیل استفاده از روش جابجایی هوا (Convection) توام با اتلاف بسیار زیاد انر‍ژی است. هیتر تابشی برقی تعداد دفعات تهویه در مرغداری از سایر فضاهای صنعتی بسیار بالاتر است لذا انرژی جذب شده به هوا در هیترهای مورد استفاده قبل از تبادل حرارتی با محیط سالن،از طریق اگزوزفن های خروج هوا، به خارج از سالن هدایت می شود و این یعنی اتلاف پول و سوختی که با دشواری تهیه شده است، خیسی و رطوبت بیش از حد کف و عدم یکنواختی گرما در سطح کل سالن از مشکلات دیگر سیستم های متداول غیرتابشی است.

در سیستم گرمایش از طریق جابجایی هوای گرم، حرارت بیشتر در زیر سقف متمرکز می گردد و سطوح نزدیکتر به کف و محل استقرار پرندگان از دمای مناسب برخوردار نخواهد بود و اتلاف انرژی از طریق سقف بسیار زیاد است.
قیمت گرمایش تابشی
در سیستم تابشی صبا هواساز از طریق امواج مادون قرمز منقل می شود، لذا امکان جهت دادن به مسیر گرمایش وجود داشته و حرارت بیشتر در فضای نزدیک به کف و سایر مکان های مورد نیاز متمرکز می گردد

بیش از ۲۰ سال تجربیات کشورهای اروپایی نشان داده است که راه حل این معضل استفاده از دستگاه های گرمایش تابشی است، این دستگاه ها در زیر سقف سالن های مرغداری نصب می شود و گرما را از طریق تابش امواج مادون قرمز(Infrared)‌ به طرف کف سالن و بدن جوجه ها هدایت می کند، تبادل حرارت عمدتاً از طریق تابش یا Radiation صورت می گیرد و اتلاف انرژی از طریق هوا بسیار جزیی می باشد.

در این روش، کف سالن گرم و رطوبت آن تقلیل یافته و انتقال آلودگی به جوجه ها کاهش می یابد ضمن اینکه پراکندگی گرد و غبار در داخل سالن نیز به حداقل می رسد. برای جلوگیری از کاهش اکسیژن در داخل سالن، دستگاه، هوای مورد نیاز مشعل را توسط لوله ای از خارج سالن دریافت می کند و لذا در غلظت اکسیژن داخل سالن تغییری ایجاد نمی شود، علیر غم سوخت نسبتاً کامل این دستگاه ها، گازهای حاصل از احتراق به خارج از سالن هدایت می گردد.
مزایای هیتر تابشی مرغداری ها:

    تامین گرمایش مطلوب و راحت در تمام سطح سالن
    مصرف کم سوخت (کمتر از ۵۰% نسبت به سایر دستگاه ها )
    مصرف جزیی برق ( هر دستگاه ۱/۰ کیلو وات در ساعت)
    تقلیل انتقال آلودگی و عدم چرخاندن غیر ضروری هوا
    توزیع یکنواخت تر و امکان کنترل درجه حرارت
    جلوگیری از ازدحام پرنده ها و کاهش امراض و تلفات
    گرم و خشکی کف سالن
    بالا بودن سوخت و ساز جوجه ها
    امکان شستشو و ضد عفونی دستگاه در هر دوره
    امکان تامین دمای ۳۲ درجه سانتیگراد در روزهای اول جوجه ریزی
    گرمایش سالن های پرورش بوقلمون و شترمرغ نیز با دستگاه های گرمایشی تابشی یه نحوه مطلوب تامین می گردد
منبع: هیتر تابشی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 370
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

هیتر گلخانه

هیتر گلخانه (بخاری گلخانه ای)

صبا هواساز تولید کننده انواع هیتر های صنعتی در ظرفیت های مختلف در کشور می باشد. هیتر های صنعتی در سه مدل جت هیتر، یونیت هیتر، هیتر تابشی و هیتر کابینتی (کوره هوای گرم یا هیتر ایستاده) به بازار عرضه می شود.

به طور معمول قیمت بخاری گلخانه ای در گلخانه ها از هیترهای کابینتی  و جت هیتر جهت ایجاد هوای مطبوع و گرمای مورد نظر استفاده می شود. اگرچه امروزه در گلخانه های مدرن هیترهای تابشی به صورت گسترده ای به کار گرفته می شوند
قیمت هیتر گلخانه
شرکت صبا هواساز با بیش از ۱۵ سال تجربه و پیاده سازی بیش از ۵۰ سیستم گرمایشی در گلخانه های سراسر کشور مفتخر است تا با اطمینان از کیفیت محصولات خود ، انواع هیتر های صنعتی ، تابشی و جت هیتر را با گارانتی یک سال به مشتریان محترم خود عرضه کند.

بخاری گلخانه ای

مشخصات فنی هیتر کابینتی گلخانه ای

    کوره استوانه ای متناسب با شعله مشعل از جنس استنلس استیل ض آتش با ضخامت ۲-۲٫۵ میلی متر و به طول تقریبی ۱٫۵ متر
    رادیاتورهای حرارتی مجهز به لوله های تبادل حرارتی به طول تقریبی ۷۵ الی ۱۰۰ سانتی متر به تعداد ۲۳ الی ۴۵ عدد که متناسب با ظرفیت و توان هیتر انتخاب می شود.
    دارای فن سانتریفیوژ پولی تسمه ،مقاوم در برابر حرارت بالا
    دارای بدنه دو جداره عایق با رنگ الکتروستاتیک
    دارای تابلو هوشمند جهت مانیتورینگ دمای محیط و کنترل هوشمند دمای مشعل، کوره و هواکش ( مجهز به بی متال، کنتاکتور، کنترل فاز کره ای )
    مجهز به دو عدد ترموستات جهت کنترل دمای کوره و هوای خروجی هیتر به همراه ترموستات داخل سالن جهت کنترل دقیق دمای محیط

هیتر گلخانه گازی

مزایای هیتر تابشی در گلخانه ها:

    تامین گرمایش مطلوب و راحت در تمام سطح گلخانه
    مصرف کم سوخت (کمتر از ۵۰% نسبت به سایر دستگاه ها )
    مصرف جزیی برق ( هر دستگاه ۱/۰ کیلو وات در ساعت)
    تقلیل انتقال آلودگی و عدم چرخاندن غیر ضروری هوا
    توزیع یکنواخت تر و امکان کنترل درجه حرارت
    عدم اشغال فضا و نصب در سقف
منبع : هیتر گلخانه صبا هواساز

 

 



:: بازديد از اين مطلب : 339
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

با کاربردی و کاملترین مجموعه برنامه های محاسباتی عمران، قبولی خود را در آزمون محاسبات نظام مهندسی تضمین کنید. وبسایت آموزشی و تخصصی عمران محاسب ارائه دهنده برنامه های ماشین حساب و فرمول های محاسباتی عمران ویژه آزمون محاسبات نظام مهندسی برای ماشین حسابهای ٥٨٠٠ و ٩٨٦٠ و کلاسپد و الجبرا می باشد. همچنین انجمن های عمران محاسب ارائه دهنده خدمات رایگان در زمینه آزمون های نظام مهندسی عمران از جمله زمینه اجرا، نظارت و محاسبات است که در این انجمن جزوه ها و جزوات کاربردی جهت آمادگی آزمون محاسبات نظام مهندسی عمران و منابع و کتاب های آزمون محاسبات نظام مهندسی رشته عمران ارائه گردیده است.

http://www.civilcalculator.ir/wp-content/uploads/image/help.jpg


چرا باید این برنامه ها را برای ماشین حساب خود جهت آزمون محاسبات نظام مهندسی تهیه کنید؟

الف- پاسخگویی به ١٤ الی ١٨ سوال دشوار و وقت گیر آزمون محاسبات با کمک این برنامه ها.

ب- صرفه جویی حدود ٢ ساعته در زمان و امکان صرف وقت بیشتر برای سوالات آسانتر و موفقیت قطعی.

پ- استفاده بسیار آسان و سهولت کاربری با پرسش پارامترها توسط برنامه و وارد کردن عدد توسط کاربر.

ج- امکان استفاده همیشگی از برنامه ها جهت طراحی و آنالیز و نیز کنترل طراحی برای محاسبات حرفه ای.

د- وجود طیف وسیعی از برنامه ها بر طبق آیین نامه های جدید جهت پاسخگویی به تمام نیازهای محاسباتی.

ه- بسیار موثرتر از کلاسهای چند میلیونی بطوریکه تقریبا همه مشتریان ما در آزمونهای ادوار اخیر قبول شده اند.

ی- روند هوشمند و کاربردی برنامه ها به طوری که انواع مسائل در حالات مختلف به آسانی قابل حل می باشند.

این برنامه ها (به عنوان یک بسته کامل و بی نقص نرم افزاری) حاصل چند سال تلاش بی وقفه ماست. به طور کلی با کمک این برنامه ها حدود ٣٠ درصد نمره آزمون خود را بهبود می دهید. افرادی که قبلا نمره ای در حدود ٢٥ درصد در آزمون کسب کرده اند براحتی می توانند با این برنامه های کمک آموزشی قبولی خود را تضمین کنند. این برنامه ها همچنین با توجه به جنبه کمک آموزشی و پاسخ مرحله ای آن، پایه درسی شما را به طور شگفت انگیزی تقویت می کند. قابل ذکر است تمام پارامترهای برنامه ها مطابق با ویرایشهای جدید مباحث مقررات ملی می باشند.

http://www.civilcalculator.ir/wp-content/uploads/image/office.jpg


عمران محاسب برگزار کننده کلاس های آمادگی آزمون محاسبات نظام مهندسی و دوره آنلاین آمادگی آزمون محاسبات و آزمونهای آزمایشی است. در انجمن های عمران محاسب مطالب مفیدی از جمله حل نمونه سوالات و پاسخ تشریحی و معرفی منابع و کتاب های مفید جهت آزمونهای نظارت و محاسبات و اجرای نظام مهندسی درج گردیده است. خدمات، مطالب و ترفندهای ارائه شده در این وبسایت موفقیت شما را در آزمونهای نظام مهندسی تضمین می کند. همچنین معرفی انواع کتاب های مرجع و مشاوره، مطالعه کاربردی و آموزش و رفع اشکال در زمینه های مختلف از خدمات رایگان این انجمن می باشد.

مزایای خرید برنامه های عمران محاسب

تعداد ١٤ سوال آزمون آبان ٩٣ و ١٤ سوال آزمون مرداد ٩٤ و ١٧ سوال آزمون بهمن ٩٤ با این برنامه ها قابل پاسخگویی بود - آزمون شهریور ٩٥: ١٦ سوال

عمران محاسب دارای نماد اعتماد الكترونیكی از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد

امکان تست برنامه ها قبل از خرید و پرداخت + یک هفته مهلت تست واقعی بعد از پرداخت در نظر گرفته شده است

امکان پرداخت هزینه برنامه ها با درگاه اینترنتی بانک ملت (معتبرترین درگاه بانکی کشور) فراهم گردیده است

به اذعان سایر خریداران، ارزش و کیفیت واقعی برنامه ها حداقل ٥ برابر مقدار قیمت گذاری شده می باشد

پشتیبانی و کمک های آموزشی همیشگی از طریق ایمیل با کمترین زمان پاسخگویی به سوالات شما

نسخه فعلی برنامه ها نسخه نهایی می باشد (بر اساس ویرایش ٩٢ مباحث و ویرایش چهارم استاندارد ٢٨٠٠ و آخرین اصلاحیه های آنها) هرچند استفاده از برنامه ها بسیار آسان می باشد ولی جهت تسلط بیشتر و تقویت پایه درسی توصیه می گردد با فاصله یک ماه قبل از آزمون، برنامه ها تهیه شود تا سرعت و تسلط لازم در تست زنی به آسانی حاصل گردد ضمنا قابل ذکر است که عملکرد و امکانات برنامه ها برای انواع مدل های ماشین حسابهای کاسیو کاملا یکسان است. همچنین در صورت تغییر آیین نامه ها در آینده، برنامه ها مطابق با تغییرات جدید به روز خواهند شد هرچند با توجه به اینکه آیین نامه ها جدیدا به روز رسانی شده اند حداقل تا پایان سال ٩٦ تغییری نخواهند داشت.

 



:: بازديد از اين مطلب : 338
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

قالیشویی خوب در تهران

آیا در این چند سال گذشته فرش های خود را به قالیشویی های مختلف سپرده اید .

قالیشویی در تهران را باید از دید مشتری ها سنجید با توجه به وجود سیستم نظر سنجی و احترام به حقوق مشتریان مدیریت شرکت قالیشویی پاک مهر با افتخار اعلام میکند که یک خدمات طلایی  و رضایت سنجی از مشتریان پس از اتمام کار همیشه باعث پیشرفت  مجموعه و حس ایجاد رضایت در مشتریان میگردد .

قالیشویی های غرب تهران :

حضور بسیار زیاد نمایندگی های قالیشویی پاک مهر در غرب تهران و اعزام سریع پرسنل در محل مشتری و نظارت مستقیم تیم مدیریتی قالیشویی پاک مهر بر دفتر نمایندگی قالیشویی در غرب تهران پاک مهر باعث شده تا قالیشویی خوب در غرب تهران را شما با پاک مهر تجربه کنید

قالیشویی خوب در شمال تهران :

شمال تهران با توجه به موقعیت که دارد تیم مدیریتی  قالیشویی پاک مهر را بر آن داشت تا با راه اندازی چندین شعبه در شمال تهران و نظارت مستقیم تیم مدیریتی پاک مهر قالیشویی خوب در شمال  تهران را تیم ما تجربه کنید برای ایجاد حس یک قالیشویی خوب در شمال تهران با نمایندگی های قالیشویی در شمال تهران ما در ارتباط باشید

بهترین قالیشویی شرق تهران :

شرق تهران نیز همانند شمال جنوب و غرب تهران نیز از مناطق پوشش داده شده توسط نمایندگی های قالیشویی پاک مهر میباشد و تیم مدیریتی پاک مهر با نظارت مستقیم بر تمامی این شعبات و رضایت سنجی مشتریان توانسته به قالیشویی خوب در شرق تهران از دید تمامی مشتریان پاک مهر تبدیل شود

قالیشویی خوب در جنوب تهران :

جنوب تهران با توجه به وسعت بسیار زیاد آن یکی از مناطق استراتژی قالیشویی پاک مهر میباشد شاید میتوان گفت اخرین مناطق از تهران که قالی های خود را دیگر به صورت سنتی شستشو نمیکنند همین جننوب تهران باشد به همین دلیل تیم پاک مهر با تعداد شعبات خود در جنوب تهران سعی کرده با نظارت مستقیم تیم مدیریتی بر این شعبات به  قالیشویی خوب درجنوب تهران از دید همشهریان عزیز در جنوب تهران تبدیل شود

قیمت قالیشویی:
بیشتر مردم پس از تماس با شرکت پاک مهر از عدم اطمینان از قالیشویی های دیگر در شهر تهران سخن میگویند ولی ما به مشتریان عزیز اعلام میکنیم اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در تهران هستید با ما در تماس باشید و فقط یک بار فرش های خود را به قالیشویی پاک مهر بسپارید .

گروه پاک بهترین قالیشویی تهران طبق نظر سنجی شما مشتریان عزیز میباشدکه تمام تلاش خود را در جهت تبدیل شدن به یک قالیشویی خوب در تهران انجام داده است .

دفاتر خدمات قالیشویی خوب در تهران : بهترین قالیشویی غرب تهران | قالیشویی در شرق تهران | قالیشویی در شمال تهران | قالیشویی در جنوب تهران |

منبع: قالیشویی پاک مهر
http://pak-mehr.ir

 



:: بازديد از اين مطلب : 353
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

سرانجام بعد از یک سال انتظار پرچمدار جدید شرکت اپل “ایفون ۷” به بازار معرفی شد. این گوشی جدید که طی کنفرانس سالیانه شرکت اپل در شهر سن فرانسیسکو معرفی شد از هم اکنون دل طرفداران و دوستاران تکنولوژی را برده است.


گوشیهای آیفون سری ۷ از شکل و شمایلی مشابه با آیفون سری ۶ اس برخوردار بوده و پوششی از جنس آلومینیوم، دور آن را در برگرفته. اما ویژگی اصلی این تلفن همراه هوشمند ضد آب و همچنین ضد گرد و غبار بودن آن است. آیفون ۷ از گواهی IP ٦٧ بهره می‌برد و تا سی دقیقه می‌توان با آن در زیر آب کار کرد. و همچنین جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا روی این گوشی دیده نمی‌شود. اپل برای گوشی جدید خودش از هدفون‌هایی با کابل لایتنینگ استفاده میکند.


از دیگر تغییرات ظاهری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به باریک‌تر شدن آن اشاره کرد. این گوشی نزدیک به ۶ میلی‌متر ضخامت دارد. حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا باعث این اتفاق شده و اکنون با یکی از باریک‌ترین گوشی‌های دنیا مواجه هستیم. و البته با قرار دادن بلندگوی دوم روی این گوشی کاربران صدای استریو با کیفیت و قوی را تجربه خواهند کرد.
برای عکاسی موبایل با دوربین آیفون ٧ امکانات بیشماری در اختیار شماست. به مرور مقالات متعددی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.


بر اساس اطلاعات منتشر شده دکمه هوم در آیفون‌های جدید به صورت فیزیکی سابق وجود ندارد و با فشردن آن تغییری در آن رخ نمی‌دهد. در واقع این دکمه تبدیل به یک دکمه دیجیتالی شده است که از نسل جدید فناوری این شرکت یعنی Taptic Engine بهره می‌برد.

این فناوری نه تنها کاربران را از مشکل خرابی دکمه هوم آیفون خلاص می‌کند، بلکه در امنیت بیشتر دستگاه برای جلوگیری از نفوذ آب بدان نیز جلوگیری می‌کند. به علاوه با استفاده از ویبره و لرزش های متفاوت در این دکمه،‌ اعلانات جدید و مسیج‌های جدید از طریق این دکمه به شما اطلاع داده می‌شود.

گوشیهای آیفون سری ۷ از تراشه‌ی Apple A١٠ بهره می‌برند که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی در داخل آن قرار گرفته است. سرعت این پردازنده ۴۰درصد بیشتر از مدل قبلی ۶S است. این پردازنده مصرف انرژی کمتری دارد. همچنین پردازنده‌های گرافیکی جدید M١٠ برای این گوشی طراحی شده است. این پردازشگر به همراه ۳ گیگابایت رم فوق العاده قدرتمند در برابر مدل قبلیه ۶S (که از پردازنده ۲ هسته ای و ۲ گیگ رم استفاده میکرد) به نظر میرسد.

http://adorama.ir/wp-content/uploads/2016/09/Iphone-7.jpg


اما شاید برای شما همراهان همیشگی سایت ادوراما قسمت دوربین این سری از گوشی های جدید آیفون از دیگر بخشها مهمتر باشد. دوربین مهم‌ترین بخش آیفون‌‌های جدید است از همین رو به علت تفاوت دوربین های این دو گوشی تصمیم گرفتیم هر گوشی را به طور جداگانه معرفی کنیم.
بزودی لوازم جانبی عکاسی با این موبایل نیز برای شما معرفی خواهد شد.

آیفون ۷ :

در خصوص دوربین آیفون ٧ نیز باید گفت که به لنز ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال و دریچه دیافراگم f/١.٨ مجهز شده است که تصاویری ۵۰ درصد روشن تر را در مقایسه با دوربین آیفون ۶ اس ثبت می کند. اپل در این خصوص عنوان می کند که دوربین این گوشی حدود ۶۰ درصد سریع تر و ۳۰ درصد کارآمدتر از دروبین آیفون ۶ اس عمل خواهد کرد که به همراه، تراشه پردازش تصویر جدید و فلش LED چهارتایی، می تواند تصاویری کم نظیر را برای علاقه مندان به ارمغان آورد.



:: بازديد از اين مطلب : 378
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

vikings-2016-cast

زیرنویس فارسی سریال Vikings فصل پنجم

سریال کره ای گوبلین با لینک مستقیم رایگان

دانلود سریال کره ای Goblin با زیرنویس فارسی

سریال کره ای گوبلین با کیفیت عالی

 

 

 

در اواخر فصل چهارم سریال وایکینگ ها و بعد از شکست رگنار از کشور فرانسه و برادرش رولو رگنار که به دارو هاش معتاد شده بود به جنگل و کوه میره و بعد از چند سال که دیگه هیچکی انتظار برگشت رکنار لاثبروک بزرگ رو نمیکشه و پسرهاش دارن پشت سرش حرف میزنن و تقریبا کنترل قبیله بدست بیورن و بقیه افتاده و بیورن داره با فلوکی در مورد ساخت کشتی های قوی برای فتح نقاط دوردست کمک میگیره به یکباره رگنار که بدنش ریکاوری شده سرحال به دهکده برمیگرده تقریبا کل دهکده مبهوت هستن رگنار که میدونه از برگشتش به خوبی استقبال نمیشه شروع به داد زدن میکنه و به نظر میاد تنها کسی که از برگشت رگنار خوشحاله پسرش ایوار هست رگنار در اواخر فصل چهارم وایکینگ ها سریال رو با جمله کی میخواد پادشاه بشه تموم کرده حالا با شروع فصل پنجم سریال Vikings باید منتظر زیرنویس فارسی سریال Vikings از سابتایتل دی ال باشید و باید دید در فصل پنجم سریال وایکینگ چی بر سر رگنار و دهکدش میاد ایا اونو قبول میکنن ایا کسی موفق بر پیروزی بر رگنار میشه ایا اصلا کسی اونو به چلنج میکشه باید دید

زیرنویس فارسی سریال Teen wolf

زیرنویس فارسی سریال Teen wolf فصل ششم

در مورد یه گوبلینه که وقتی کسی میمیره در اون دنیا راهنماییشون میکنه اون با یه فرشته مرگ هم زندگی میکنه که اون فراموشی گرفته در این بین شین که گوبلینه دیگه از این زندگی جاودانه سیر شده و صبرش لبریز شده و دیگه حوصله نداره و میخواد که فاانی بشه و بمیره برای همین تمام تلاشش رو میکنه که راهی پیدا کنه که این زندگی ابدیش رو از بین ببره البته خدا میدونه چرا مگه زندگی ابدی بده ها من که نمیدونم اما دیگه ابدیت رو نمیخواد



:: بازديد از اين مطلب : 419
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

انجام پایان نامه

► خدمات انجام پایان نامه به همراه قیمت انجام پایان نامه رشته های فنی مهندسی

انجام پایان نامه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد  مشاوره پایان نامه

به گزارش سایت خبری پرتال خبر به نقل از ایران تز : انجام پایان نامه تمامی دانشگاه ها و مقاطع و انجام پایان نامه تمامی رشته ها انجام پایان نامه و انجام پایان نامه رشته های فنی مهندسی و انجام پایان نامه رشته های علوم پایه و انجام پایان نامه رشته های علوم انسانی انجام پایان نامه کارشناسی ارشد انجام پایان نامه و انجام پایان نامه رشته های فنی مهندسی انجام پایان نامه تمامی دانشگاه ها و انجام پایان نامه تمامی رشته ها انجام پایان نامه رشته های علوم انسانی و انجام پایان نامه رشته های علوم پایه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ⇔ گروه مشاوران ایران تز فعالیت خود را در سال 1390 با گروهی متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر کشور آغاز نمود.تمرکز ایران تز در شروع فعالیت بر تدریس دروس مقاطع دانشگاهی متمرکز بود ولی با گذشت زمان و همچنین مراجعات دانشجویان مبنی بر نیاز آنها به مشاوره در انجام پروژه و رساله های تحصیلی ،کادر ایران تز در مهرماه 1391 گروهی را به همین منظور تشکیل داد.ازجمله تعهدات ایران تز ارتباط مستقیم دانشجو با کارشناس و رفع ایرادات وارد شده از سوی استاد راهنمای دانشجو می باشد.کارشناسانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشند موظف به آموزش مطالب رساله به شما دانشجویان می باشند.فعالیت های ایران تز از شروع به کار مبتنی بر ابتکار،خلاقیت و نوآوری بوده است.از جمله افتخارات گروه مشاوران ایران تز اینست که تا به امروز نزدیک به 1200 عنوان پروژه را به انجام رسانده است. ⇔ گروه مشاوران ایران تز به عنوان یک پایگاه مشاوره در انجام پایان نامه ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام پایان نامه ارشد ، پایان نامه ، اجرای پایان نامه در خدمت دانشجویان بوده و هدف این گروه بررسی متدهای روز دنیا بر اساس به روز ترین مقالات و در رشته های فنی مهندسی و علوم پایه و علوم انسانی می باشد. از آنجا که تعداد موسساتی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند نسبتا زیاد می باشد ،راهکارهایی به منظور پیشی گرفتن از رقبا در نظر گرفته شده است.از جمله این راهکارها می توان به ارتباط مستقیم دانشجو با کارشناس ،رفع کلیه ایرادات وارد شده از جانب استاد راهنما در حین انجام پروژه و برگزاری جلسات رفع اشکال برای آماده سازی دانشجو به منظور انجام پایان نامه ، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام پایان نامه ارشد ، پایان نامه ، پایان نامه ارشد اشاره نمود.هدف گروه مشاوران ایران تز رضایت کامل مشتریان از اجرای پروژه می باشد. گروه مشاوران ایران تز مفتخر است که با کادر مجرب و متخصص در حوزه انجام پایان نامه ، انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، پایان نامه پاسخگوی نیازهای دانشجویان باشد.تمرکز گروه بر این اصل استوار است که اگر پروژه ای طبق مدت زمان اعلام شده و به بهترین نحو انجام گردد دانشجو معرفی برای گروه ایران تز به دیگر دانشجویان می باشد. ⇔ کلیه دانشجویان قبل از ثبت قرارداد می توانند حوزه ی کاری مد نظر استاد راهنمای خود را در پروژه های انجام پایان نامه ، انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، پایان نامه ، پایان نامه ارشد ، پایان نامه کارشناسی ارشد به موسسه معرفی و موسسه ملزم به ارائه مقالات بیس و جدید در حوزه مذکور به دانشجویان می باشد. هدف اصلی گروه مشاوران ایران تز رضایت کامل مشتریان از اجرای پروژه می باشد.تجرب و تخصص کارشناسان امکان استخراج مقالات و چاپ آن در ژورنالهای معتبر مورد تایید وزارت علوم را فراهم نموده است.کادر ایران تز موظف به ثبت قرارداد با دانشجویان می باشد.کلیه هزینه های مربوط به اجرای پروژه به صورت اقساط از دانشجویان دریافت می گردد.هدف اصلی گروه ایران تز همکاری با دانشجویان برای انجام پایان نامه می باشد.با توجه به سابقه فعالیت این گروه کلیه کارشناسانی که در این مجموعه در حال فعالیت می باشند تا بحال چندین مورد پروژه را به انجام رسانده اند و دانشجو می تواند با حضور در محل موسسه و با حفظ اصول امانتداری پروژه های مذکور را مطالعه نماید. ⇔ برخی از پروژه هایی که در رشته هایی از جمله انواع گرایش های مدیریت،مهندسی صنایع،مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت و ... اجرا می گردد نیاز به طراحی و تکمیل پرسشنامه ،آماربرداری ،مصاحبه و ... دارد.تقاضای ایران تز از دانشجویان همکاری کامل با کارشناس در این زمینه که با هدف اجرای پروژه به بهترین نحو است،می باشد.هیچگاه از موسسه درخواست داده سازی نکنید،زیرا اینکار خطر اخراج از دانشگاه را در پی دارد. برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام پایان نامه ، پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه نیاز به همکاری بلند مدت دانشجو با کارشناس احساس می گردد.زیرا این پروتکل ، پروتکلی نسبتا بلند مدت می باشد.تقاضای موسسه از دانشجویان همکاری کامل با کارشناسان و انتقال نکات مد نظر استاد راهنما به کارشناسان می باشد. کادر ایران تز با سابقه فعالیت چندین ساله تمام تلاش خود را در همکاری با دانشجویان در حین انجام پایان نامه ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، پایان نامه ارشد ، پایان نامه ،انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه دکتری ابراز می دارد و تا بحال در این امر موفق بوده و به یاری خداوند پله های پیشرفت و ترقی با سرعت بیشتری پیموده شود.از جمله افتخارات ایران تز اجرای نزدیک به هزار و دویست پروژه تا به امروز می باشد.

قبل از ثبت قرارداد با هر موسسه ای سعی کنید با مراجعه حضوری به موسسه و مطالعه رزومه کارشناس و انجام سوالات تخصصی توانایی وی را محک بزنید.

 

⇔ شاید ضرر مالی در اجرای پروژه قابل جبران باشد.اما گذر زمان و مشکلاتی که ممکن است به خاطر طولانی شدن مدت انجام پایان نامه برای دانشجو به وجود بیاید ،قابل جبران نیست. دانشجو گرامی اکنون که پس از سالها تلاش به مقطع ارشد و دکتری راه پیدا کرده اید و به فکر انجام پروژه و پایان نامه خود هستید ،مطمئنا بابت این مهم دغدغه خاطر دارید.گروه مشاوران ایران تز تمام تلاش خود را به کار می گیرد که شما در مسیر پایان نامه به بهترین نحو هدایت شوید و به یاری خداوند این مهم را نیز پشت سر گذاشته و به مقاطع بالاتر تحصیلی ورود نمایید. مطمئنا با همکاری کامل دانشجو - موسسه - کارشناس و برگزاری جلسات رفع اشکال و پیگیری های به موقع دانشجو و اهمیت دادن به نکات مطروحه از سمت کارشناس دانشجو می تواند به بهترین نحو از پایان نامه خود دفاع نماید. نکاتی که در اعلام هزینه برای انجام پایان نامه ، انجام پایان نامه ارشد ، پایان نامه ارشد ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد بایستی مد نظر قرار گیرد بدین شرح است: 1- پیچیدگی موضوع و پیاده سازی پایان نامه و نرم افزار های مورد استفاده در اجرای پروژه:به عنوان مثال در برخی از پروژه های مهندسی نیاز به مدلسازی و صحت سنجی با نرم افزارهایی از جمله آباکوس و فلوئنت و به دنبال آن نیاز به بهینه سازی با نرم افزار هایی از جمله متلب وجود دارد که این موضوع در اعلام هزینه برای پروژه موثر است. 2- دانشگاه محل تحصیل دانشجو:به عنوان مثال در برخی از دانشگاههای کشور پس از ارائه مقاله بیس به دانشجو استاد راهنما پیاده سازی همان مقاله لاتین را می پذیرد و در برخی دیگر از دانشگاهها استاد راهنما علاوه بر پیاده سازی مقاله بیس نوآوری در موضوع را از دانشجو طلب می نماید که این موضوع بر هزینه پروژه موثر است. 3- مدت زمان و میزان فشردگی در اجرای پروژه:به عنوان مثال پروژه ای که مدت زمان اجرای آن سه ماه می باشد از هزینه کمتری نسبت به پروژه ای که مدت زمان اجرای آن سه هفته می باشد برخوردار است.دلیل این موضوع اجرای چند پروژه به موازات یکدیگر در بلند مدت است که در مورد دوم این نکته میسر نمی باشد. 4- تعداد کارشناسانی که در انجام پروژه درگیر می شوند:به عنوان مثال در پروژه ای که مربوط به طراحی سیستم های سرمایشی گرمایشی می باشد برای انجام پروژه نیاز به همکاری کارشناس برق قدرت و کارشناس مکانیک تبدیل انرژی می باشد که این موضوع بر هزینه پروژه تاثیر گذار است. 5- تعداد مقالات موجود در زمینه پروژه:به عنوان مثال بعد از تکمیل و انجام پایان نامه تعداد مقالات آی.اس.آی و یا علمی پژوهشی که دانشجو از موسسه طلب می نماید در قیمت پروژه موثر است. 6- تعداد پروژه های معرفی شده توسط دانشجو:به عنوان مثال زمانیکه چند دانشجو همزمان اقدام به ثبت قرارداد با موسسه می نمایند موسسه تخفیفاتی را به همین منظور اعمال می نماید.   منبع: ایران تز



:: برچسب‌ها: انجام انواع پایان نامه ,
:: بازديد از اين مطلب : 363
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

کسب درآمد از اینترنت در واقع مقعوله ایی از ساده تا پیچیده بوده و نیاز به تلاش از سمت ایده پرداز و شروع کننده کار خواهد داشت تا به ثمره ی مثبتی برسد، ازین رو کسب درآمد با کمک سایت ثروت تو میتواند برای کلیه کاربران از مبتدی تا حرفه ایی بسیار آسان باشد زیاد ما ادعای پولدار شدن هیچ کاربری را نداشته بلکه شما با بررسی سایت متوجه خواهید شد درآمدی ماهانه بین ١٠٠.٠٠٠ تومان تا ١٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان بعد از تکمیل شدن گروه ها امری طبیعی میباشد! نحوه ی کار سایت بسیار سهل بوده و کلیه افراد میتوانند با خرید بسته های اول تا چهارم و شرکت در گروه های آنها بدون هیچ دغدغه ایی از بعد از تکمیل شدن ظرفیت گروه در قرعه کشی های ماهانه شرکت کنند! جالب آنکه قرعه کشی های ماهانه با الگوریتیمی طراحی شده اند که به هیچ عنوان هیچ یک از کاربران بازنده نبوده و همه ی افراد برنده خواهند بود!! بدین شکل که قرعه کشی آنقدر تکرا میشود تا همه ی کاربران برنده شوند! به نحوی میشود عنوان کرد که ثروت تو شما را استخدام کرده و با پول شما اقدام به ثروتمند شدن خود شما خواهد کرد!!! ساده، سریع، امن و بسیار راحت!
همچنین برای سهولت هرچه بیشتر و رفاه کلیه کاربران اقدام به دریافت نماد اعتماد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین گواهی تضمین ١٠٠% سود و درآمد برای کلیه کارران فراهم گردیده است



:: بازديد از اين مطلب : 406
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 بک‌ لینک چیست؟

    هرگاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه‌ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک بک‌ لینک می‌گویند.

    به گزارش ایلنا، بک لینک چه خاصیت‌هایی دارد؟

    بک‌ لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می‌شود. آیا بک‌لینک ضررهایی هم دارد؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می‌شود. قبل از استفاده از بک لینک باید از بهینه‌سازی سایت خود اطمینان داشته باشید. استانداردهای ثبت بک لینک گوگل چیست؟ در سایت‌های مرتبط بک لینک ثبت شود. به‌جای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود.(مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه‌های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینک‌هاست (شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و ..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.

    لینک‌سازی یعنی ساخت لینک هایی که به سایت شما اشاره دارند. سایت شما به لینک سازی نیاز دارد. بدون لینک سازی هر چه در محتوا و ساختار سایت خود از نظر سئو انجام داده‌اید، بی‌فایده خواهد بود(به جز موارد کم یا بی‌رقابت).

    وقتی لینک شما در سایت‌های تالار گفتگو (forum) قرار می‌گیرد، وقتی لینک شما در وبلاگی در قسمت پیوندها قرار می‌گیرد، وقتی برای سایت خود تبلیغ بنری می‌کنید(لینک بنر)، وقتی لینک شما در کامنتی ثبت می‌شود، زمانی که سایتی شما را در قسمت مورد علاقه خود به عنوان لینک مفید قرار می‌دهد و یا در موضوع خاصی به صفحه‌ای از سایت شما ارجاع می‌دهد، وقتی لینک شما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، همه اینها لینک‌ سازی محسوب می‌شود. هر لینکی در سطح اینترنت که به سایت شما اشاره داشته باشد بک لینک نامیده می‌شود. حال، وقتی لینک‌سازی را خودتان انجام دهید، معنی آن کامل می‌شود زیرا در حالت عادی بسیار دشوار است که شما را به صورت طبیعی لینک کنند. لذا خود شما برای خرید بک لینک دست به کار می‌شوید.

    لازم به ذکر است گوگل هیچ وقت توصیه نکرده شما Link Building انجام دهید.

    گوگل توصیه کرده با ارئه خدمات و مطالب مفید و دست اول، لینک جمع کنید. یعنی دیگران خود به خود شما را به خاطر کیفیت خدمات و محتوایتان لینک کنند. از طرفی منابع غیر رسمی و گاها مدیر بخش اسپم گوگل(مت کاتز) ، لینک بیلدینگ را نفی نکرده و بر تأثیرگذار بودن و مهم بودن آن اشاره کرده است. با تغییرات گوگل و تغییر راهنمایی‌های گوگل در بخش راهنمای مدیران وب سایت‌ها google webmaster guideline، باورهای غلط و رایجی بوجود آمد و دلیل آن این بود که گوگل صراحتا مواردی را نوشته بود که شاید در نگاه اول و با نگاه بی دقت، نشان از بد بودن بک لینک بود. برای مطالعه این قوانین به مقاله بایدها و نبایدهای لینک‌سازی مراجعه کنید.

    شاید گوگل حق داشته باشد که این‌گونه بنویسید زیرا کافیست گوگل بنویسد بک‌لینک خوب است!

    آن‌وقت در یک روز، کل وب دنیا پر از لینک اسپم می‌شود! (هم‌اکنون هم شده است!) اما باورهای غلط چه باورهایی است: بک‌لینک کلا بد است و سایت شما نباید بک لینک دریافت کند وگرنه رتبه شما آسیب می‌بیند. بک لینک زیاد بد است.بک لینک باید کم باشد (کم و زیاد خود تعریف دارد!) سایت x با بک لینک بالا آمده.پس به زودی افت می کند! با بک لینک خیلی راحت می‌توان سایت را به صدر نتایج گوگل آورد! بک لینک فالو خوب است و بک لینک نوفالو به هیچ دردی نمی‌خورد. بک لینک نوفالو خوب است و بک لینک فالو خطرناک است! بک لینک دیگر اثری در رتبه سایت ندارد. فقط با بک‌لینک سایت بالا می‌آید! گوگل در راهنمای خود اعلام کرده به‌جای لینک‌سازی، محتوای مناسب تولید کنید تا دیگران خودشان شما را لینک کنند اما واقعیت

    این است که لزوما با محتوای خوب، دیگران خود به خود شما را لینک نمی کنند! درباره این موضوع به طور مفصل در مقاله های نخریدن بک لینک، باید ها و نباید های لینک سازی ، به آن پرداختیم رپورتاژ آگهی در حقیقت همان (Advertorial) است و مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. در فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند.

    منبع : بک لینک شاپ



:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی , بک لینک , بک لینک شاپ ,
:: بازديد از اين مطلب : 400
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1395 | نظرات ()